2011. szeptember 21., szerda

Normal blog.

Rég írtam már normális bejegyzést..
Ezért próbálok összeszedni pár gondolatot.

Suli.. hát sulival kapcsolatban sok mindent tudnék mesélni. Új tanév. Új tantárgyak. Új tanárok. Új osztálytárs. Régi elment. Új padtárs. Viszont ezt a tanévet egész jól indítottam. A kémia 4-esen mondjuk eléggé meglepődtem, de nem csak én.. Az a felelés vicces volt.. :)) A tanárok egész jófejek, szerintem csak bele kell szokni és minden rendben lesz velük. Bár az ofőtől elég szemét húzás volt, hogy a dogába az eposzról kérdezett, 5 pontos volt a feladat és csak 2 sor volt a füzetbe, sőt még a könyvben is.. Na mindegy, ez már egyéni szoc. probléma. Angolból is elég nagyok az elvárások, főleg a középfokú miatt. Keddenként faktunk is van már.. Új padtársam pedig Laura.^^ Angol órákon Gery és Szandi is.. :) Sajnos Viki már nem az osztályunk része, mivel Franciába költözött.. Sajnálom tényleg, mert ő még a normálisak közé tartozott, szeretem nagyon. :) Helyette jött egy új osztálytársunk, Bálint. -1lány +1fiú. Bálint jófej és rohadt jó emberismerő.
A szombati bulival kapcsolatban.. Igazából nagyon megbántam, hogy hagytam közeledni, tényleg nem kellett volna.. Foggalmam sincs, hogy lehettem olyan fáradt. Persze kicsit jólesett, mert azért mégis srác.. De különösebben nem akarok tőle semmit. Akkor nem akartam, most nem akarok és nem akarok a jövőben. De azért az mégis szarul esik, hogy még a legjobb barátnőimtől is azt hallom, hogy "fúúj ne akarj tőle semmit, mert hogy néz már ki " meg minden. Igaz, tényleg nem helyes, nem is jönnék vele össze, de mi van ha mégis?! Ez egy irtó nagy parasztság volt tőlük.. De most tényleg. Mi lenne, ha ez egy olyan sráccal történt volna, aki mondjuk álmaim pasija, ők meg: "ha összejössz vele én letagadlak".. Ilyenkor azért elgondolkodok, hogy "ők tényleg a barátnőim?!"

~Chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése