2012. április 10., kedd

Tavaszi ’Hosszúhétvége’ Szünet

Márciusban írtam utoljára normális blogot. Hm.

Március 30. Péntek: este nagyon kiborultam valami miatt, és úú.. nagyon mérges voltam Fruzsira :’DD Azért nekem ne mondjon olyanokat, hogy ’2x kikosaraztak és még mindig esedezel utána’, mert ez nem így van.. ;)

Március 31. Szombat: Reggel/délelőtt Camponában voltunk anyámmal és öcsémmel. Délután felmentem énekkarpróbára, majd találkoztam Norbival. :)

Április 1. Vasárnap: Főképp házit írtam, meg tanultam. vagymi. :D éés akkor láttam először a Sportéjszakás EPIC interjúmat a tv-ben xd

Április 2. Hétfő: pörögtem. S cipőket nézegettem :’D Éés ez volt anya első munkanapja az ’új’ munkahelyén. Nagyba meséli, hogy milyen volt, apa megkérdi, hogy volt-e biztonsági őr, anya felém fordul: „Volt, és neked biztosan tetszeni fog, tökre úgy néz ki, mint a Bálint.” Mondom okcsáá :’D

Április 3. Kedd: Anya sikeresen felkeltett 6:40-kor, szóval apa bevitt suliba. Ez volt az utolsó tanítási nap a ’szünet’ előtt. :D Éés nem volt se Lau, se Ági.. :( Nikivel hülyültünk egész nap :3 éés este elhatároztuk Gerivel, hogy nyáron irány Péécs! *o*

Április 4. Szerda: Baktay Day. Előadták a Szentivánéji Álom című darabot a színjátszósok, s eredményeket hirdettek. 2 számomra előnyös dolog is történt: 1. visszatért a telóFace-m; 2. első lettem infó versenyen* *azóta azt hallgatom, hogy ’papírod van a kockaságodról’ :D ~Délután moziban voltunk Lauval, Ágival és Szabinával. The Hunger Games !

Április 5. Csütörtök: Megnéztem a ’Negyedik’ című filmet. Nagyon nagy :3 És délután kimentem Vivivel sétálni. :)

Április 6. Péntek: Kimentünk Adrival, szétröhögtük az agyunkat :D ~Fogadtunk Gerivel, hogy ő nem eszik húst, én pedig nem káromkodom április végéig. :D *Már alig várom az eredményt xd ~ SEMLEGES, MI?! .__.

Április 7. Szombat: Play it. Voltunk KockaCon-on Adával :D Találkoztunk Szandival, Andival, Zsúékkal.. Ja, és Sziliékkel. Hazafele jól megáztunk, aztán Adánál aludtam één és Szandi is *.*

Április 8. Vasárnap: Hazaértem, pihentem kicsit. Tojást festettünk anyámmal. Zööld volt a kezem :DD Tehetséges tojásfestő vagyok.

Április 9. Hétfő: Átjöttek unokanővéremék. Locsolkodás. Beszélgetések. Nagy húsvéti ebéd. Régi családi videó nézés. Igen, megint a homokcsatást néztük :’D ~ Estefele kimentünk pipázni Adáékkal kövekhez, majd boltba és Márkhoz. Ahogy megérkeztünk rögtön Porter Robbinson szólt, mondom ’óó, ez csak nekünk’ :D Hazatévedtem, hajmosás minden, holnap iskola~

Április 10. Kedd: Today it is Tuesday. Eldöntöttem, megyek nyelvvizsgázni :’D Oszt majd meglássuk mi sül ki belőle. :o ~ Nagy nehezen, de felkeltem. Reggel tök boldogan mentem Ágival suliba, mondogattam neki a baromságaimat. Megmondtam, hogy nagyon nem fog érdekelni, köszönök neki, de átnézek rajta. S így minden könnyebb lesz –hittem én, naiv fejemmel :”D Egész jól elvoltam egész nap, bár kémián már a halálomon voltam, úgy untam :D Irodalmon pedig vizsgálaton voltunk, így csak kb. 20 percig voltam benn órán :D ~aztán jött a tesi. Kidobóztunk. Megyek nagyba a labdáért, jön és elveszi előlem. Mosolygok, kérem vissza, de nem kapom meg. Kb. ugyanaz a jelenet, mint azon a bizonyos kedden, csak most tömeg előtt és nagyobb területen. Hát, mondom oké. Aztán tök jót kidoboztunk, meg minden. Óra végén pakoltuk vissza a padokat, segített. Úgy viselkedett, mint anno. Úgy mosolygott. Úgy nézett… és én aztán felismerem azt a pillantást. S a vicc az, hogy Áginak is feltűnt.. :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése