2010. január 15., péntek

blog 1.

nasziasztok.
először is a nevem Anita, de szólitsatok csak Niának.^^
annyi blogot olvastam már, hogy muszáj volt nekem is csinálnom egyet..
külömbenis.. kell egy hely, ahova letudom írni a mindennapok történéseit.. vagymicsodát.. a naplóvezetés meg elég macerás.. jó.. évekmúlva előveszem, és nemtudom elolvasni mitírtam.. bár, szerintem ha elkezdenék naplót írni, és két nap múlva elővenném, tuti nem tudnám elolvasni.xD
naigen.. ennyi volt a "bevezető" rész.


A mai napom:
mivel még diák vagyok, ezért mais az iskola padot "koptattam" (vagy inkább firkáltam..), immár 8. éve.
ma elég vicces napom volt. fel voltam/vagyok pörögve.. nagyon..xD
mivel ma van a suliban az első félév utolsó napja, így ma lezártak mindenkit. mivel én "jótanuló" vagyok, ezért valószínűleg egy 4-esem lesz fizikáből, a többi pedig 5-ös.. -kivéve ha matekból is 4-es kapok.><-
nem.. nem vagyok "stréber" .. valahogy tudok.. éskész.XD énsem értem, hogy miérttudok, de tudok ésés ennyi..:O
ennyit a suliról.xD


mamég megkéne néznem a facebook-ot.. -igenottisfenntvagyok.-
de ezt csak azért írtam hogy elne felejtsem.xD
nameg a májvíp-et. -hogy miért van ennyi faszságom?!.-


mindegy.. a lényeg az, hogy elkezdtem blogoln, és .... nincs és.



~chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése