2010. január 17., vasárnap

blog 4.

asd~
hát. hiideg van kinnt. o_o
megint voltam olyan retartált, hogy kihívjam drága osztálytársamat -Naot- a hidegbe. >< hát végülis először dvd-ztünk (megnéztük az Ali G indahause-t. nagyon nagy.XD.) aztán átmentünk Enihez, ésés óólyan cuki kisöccse van. T-T -kb.2 hetes.*.*- aztán hazajöttem.o_o jajIstenem. újra ott van.. ő.. az álmaimban.. mais.. basszus.. utálom. annyira emlékszem, hogy ott feküdt az ágyamon meg ada is ittvolt.. valamit játszottunk vagy nemistudom.. én meg sírtam.. csak takartam a fejem a párnával hogy ő nelássa.. de ada látta.. áh. nagyonszarvolt. ×\ oké. megvolt a depi is. nemtudom ma mit nézzek. félóra múlva kezdődik valami jónaktűnőfilm a Disney Channel-en. xD aszem azt fogom nézni. vagy az anyádnapját. o_o vagyvagy nézek Animax-et. x'D hm~ .. majd meglássuk. *_* na elég volt belőlem mára.>< ~chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése