2011. április 3., vasárnap

Ki mit tud & Előcon. ^^

Péntek délután a suliba "ki mit tud?" volt és kötelező volt rajta a részvétel..
elmentünk.
sokat röhögtünk.
sikítoztunk. *.*
szurkoltunk.
fagyiztunk.
beszélgettünk.
és irultam-pirultam.. :$$
aztán Ada nálam aludt. ^^

Szombaton ElőCon-on voltunk a Margit-Szigeten..
Margit-Szigeten talán egyszer voltam még évekkel ezelőtt.. már nem emlékszem milyen volt, de egyébként tényleg csodálatos hely, most már tudom.^^
találkoztunk Fannival és Annával a hévnél, a héven pedig Bencével.. milyen szerencsés vagyok, hogy még hétvégén is látom Bencét.. nem? :DD
megérkeztünk, találkoztunk Szándival.. júúj úgy hiányzott.. régen láttam.. és olyan keveset találkozom vele... :( de ezen változtatni fogunk.. ;)
aztán Andival is összefutottunk.. :D

hazafele úton olyan semmilyen hangulatom volt..
megbeszéltük Adával, hogy itt hagyjuk a Baktay-t.. :D
ezen tényleg gondoltam..
egyfelől jó lenne, de van olyan fele is amiért már annyira nem..
hm.. majd meglátjuk még... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése