2011. április 14., csütörtök

Már nincs sok hátra, mégis csak most jön a neheze...

Naigen, lassan itt a tavaszi meg az érettségi szünet.. Hálistennek.. :D
Aztán jönnek a vizsgák sajnos.. a szóbelitől félek inkább, mint az írásbelitől... :|

Tegnap voltam röpiedzésen.. Rég voltam ilyen jó edzésen, húú... már az első 15 perc után elfáradtam.. Brigivel röpiztem párba, basszus milyen jól röpizik.. o_o Mondjuk az a helyes srác is tett rá..:$$
Jóvolt~ *.*
Jaa.. és tegnap a matektanárnak olyan beszólásai voltak... Azt mondta ránk, hogy "Szellemileg retardáltak" vagyunk.. Júj, hogy tud ez oltani... :'D Komoly..:D

Ma angolszínházban voltunk..
Az előadás egész jó volt, amúgy az egésztől nem voltam elragadtatva.. :)
Rájöttem, hogy az ofőm egy idióta.. :DD

És van egy új kedvenc sorozatom; Ezel - Bosszú mindhalálig..
Török, de nagyon jó.. :DD

Az új kedvenc számommal búcsúzom..:
Ez a pasii...:$$ (ŁŁ)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése