2011. május 8., vasárnap

Érettségi szünet.

Fhúú most nézem, hogy már egy hete nem írtam.. Szóval csak főpontokban írok.. :D
  • Szombaton lementünk Balatonra apáékkal..:D
  • Vasárnap hazajöttünk. Anyák napja alkalmából megköszöntöttük anyát.^^ És nem utolsó sorban Majális volt, Kéktóra mentünk, mert ott volt Children of Distance és Takács Nikolas koncert..^^ + Adánál aludtam.:D
  • Hétfőn hazajöttem Adától és leszedtem a Luniát, hogy újra elkezdjek játszani. Meg kimentem Szandyval, Tibivel és Ferivel a hátsó játszihoz.
  • Kedden és Szerdán azt hiszem csak játszottam, vagy nem csináltam olyan fontos dolgot, hogy emlékezzek rá.
  • Csütörtökön kimentem Dunapartra 'Harasztira drága Szűcs Ágnes barátosnémmal. :D
Pénteken a várva-várt osztálykirándulás következett. Kissé féltem tőle, hogy milyen lesz.. Nem volt rossz.. Sőt.. Nagyon is jó volt. ^^
Voltunk Katolikus templomban, Szőnyi múzeumban és nem utolsó sorban éjszakai túrán.. Ez abból állt, hogy este 9 után elmentünk az erdőbe, hogy "vadakat lássunk/halljunk". Komolyan mondom, hogy életemben nem fostam ennyire semmitől..xD Most így viccesen hangzik, hogy féltem, meg én is már csak röhögök, de akkor tényleg ijesztő volt.. T.T Vak sötétben mászkáltunk egy erdőben.. :( Még bátorságpróba is volt. Hát én ott omlottam össze.. T___T A szerencse az volt, hogy Dóri telefonjából kiesett az akku és oda kellett hozzá menni. Ja és megjegyzem, hogy párokba kellett menni.. Mi 5-en mentünk.. :DD Az volt a legijesztőbb, amikor a Fruzsiék jöttem már utánunk és őket úgy megijesztették, hogy a körülöttem lévők is elkezdtek sikítani, én meg odaugrottam a Gerihez, hogy "Geriiiiiiiiii, féleeeek" kb.. :$ :D
DE TÚLÉLTEM ÉS ITT VAGYOK. :D
Szombaton még elmentünk egy Hajós múzeumban, ami nagyon szép és jó volt. :D Volt ott egy "varázsbot" amitől lehetett kívánni, én kívántam.. Remélem teljesül. :)
Sokat segített ez a tábor felfedezni egyes emberek megismerésében. Jó pár emberben nagyon megváltozott a véleményem, pozitív és negatív értelemben is..
Minden esetre tényleg szuper volt.. Várom a következőt. ^^

~Amint felrakom a képeket a gépre, ide is teszek. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése