2011. május 15., vasárnap

SakuCooon. *-* ~Nincsenek véletlenek... *elgondolkozik..*

Wíííí.*.* Nem rég értem, haza Conról. *.*
Ahw, annyira jó kedvem van..
Con után mindig.. De most mégjobban..:$
Niiiincs különösebb oka.. Szóval van.. ;$
Hát, csak annyi, hogy olyan jó volt megint sok ismerőst látni.. *-*
Szándi.
Andii.
Úristen, remélem nem hagytam ki senkit.. :$ Akit igen, attól GOMENASAI. :$$
Na meg a Chili boys. *____* Jóvolt. :$


AnnyiranagyonnagyonnagyonnagyonNAGYONnagyonnagyonJÓVOOOLT.
*_____________________________________*

Na meg, vicces is volt..
Ugye úgy volt, hogy találkozom Norbival..
Láttam, de nem mertem odamenni hozzá.. :'D
Aztán mire végre rávettem magam.. ELTÜNT. :(
Szomorúan elindultunk a buszhoz Adával.. Majdnem elfelejtettünk leszállni Örsön..xD
Állunk, várjuk nagyban a metrót... Erre kit látunk?? Nem hittem a szememneek. T.T Igen, a Norbi. :'D De sokan voltak, és nem akartam úgy odamenni.. :|
Aztán leszálltunk Stadionoknál, meg ők is és ... khm.... Nem tudtam hirtelen merre kell menni.. ^^"
Mondtam Adának, "Nananaa most megszólítom..*.* "
Nagy erőt vettem magamon.. "Bocsiii nem tudjátok merre kell menni az 1-es metróhoz?" XDDD *Villamos, VILLAMOS TE IDIÓTA...* - jólvanna, zavarban voltam.;$$
- Aztán jött a legjobb rész..- Nagyba magyaráz.. Leveszi a Tobis maszkot..
Én.: "Norbi?oO"
Ő.: "Anita?Oo"
*NAGYÖLELÉÉÉS* :DD
Aztán velük kellett hazajönnünk. :DD -Na meg a Marcival. *.*
De kellemesen csalódtam Norbiban.. Jófej nagyon.. ^^ :$


~További szép estét for everyone.. :$$$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése