2011. június 27., hétfő

"Most boldog vagyok." -"Akkor sokáig az is maradsz, ha rajtam múlik." :$

Ez volt életem legboldogabb hétvégéje.. *-*

A péntekről már meséltem, az nagyonjóvolt. :$

Szombaton megint felmentünk Margit-szigetre.. Most Szándihoz és Andihoz mentünk fel.:D A -már megszokott törzshelyünkön- a Mekiben találkoztunk velük.. ~Ada, Szándi, Andi ésén. *.*
Jmusic találkozóra indultunk, de -mivel nemtaláltuk őket.xD- az InuCon-on kötöttünk ki.. :'D Összeismerkedtünk egy sráccal, Petivel -HAHA névrokon., mert ő is Molnár..ˇˇ-
Egész végig azon voltam, hogy 'bárcsak itt lenne Norbi.. T.T' Aztán amikor küldött egy üzit, hogy kijön, kétségbeestem. 'Nee szar a hajam, áá.' -megilyesmik.. x$
Amikor odaért, mégis örültem.. Ha csak 1 órát voltam vele.. Akkoris. Imádtam azt az 1-et.. :$

Aztán jött a vasárnap.. :$
a 3 közül a legjobb nap.. :$$
Ő az a srác, akit nem fogok SOHAsem letagadni.. Komolyan.. Annyira imádom.. T.T [Ł]
Lesétáltattam a Dunapartra.. "Kb. 20 perc az út..:D" Aha. 1 óra alatt értünk le.. De az Ő hibája, mert mindig megállt, és még rám akarja fogni.. T.T [Ł]
Aztán átjöttünk hozzánk. Apum feje.. Á, hát az felejthetetlen.. :$
Bár hamar hazakellett mennie, csodás nap volt. ^w^
Várom a szerdát. [ŁŁ] :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése