2011. július 1., péntek

' Meeting you was my fate, becoming your friend was my choice, but falling in love with you was without my control. '

Elég fosCSI idő van.. T.T
Szerdától -máig lenn voltam Balcsin.. Úgy volt, hogy vasárnapig leszünk lenn, csak változtattam a programon. :$
Igazából annyira nem éreztem jól magam, hogy hazanyafogtam magunkat.. :$

Szerdán volt lenn megint nálam Norbi.. *-*
Annyira jól érzem magam Vele..
Egyszerűen Imádom. ♥

Sok mindenen gondolkodtam már Vele kapcsolatba.. -Nem kell csúnya dolgokra gondolni.. xD
Mivan, ha ez így lesz ..
Ha ez nem lesz így ..
Most nem akarok példát írni.
Szeretem és kész. Meglátjuk mi lesz jövő ilyenkor.. :3 T.T

De, ha minden jól megy, holnap újra láthatom. *-* Meg vasárnap is. *~*


♥ ~ 1hét ~ ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése