2012. március 3., szombat

it is March GUYS! ~

Jó ideje nem írtam, pedig sok minden történt. Nincs is kedvem, meg agyam sem ahhoz, hogy most átgondoljam az elmúlt két hét eseményeit.

SUMMERTIME VAN EMBEREK!

Kinn hét ágra süt a nap, ma már napozni is tudtam laza 1 órát ~mindjárt megyek is ki megint :3 El is kezdtem már barnulni, mert tegnap és csütörtökön is voltam szoliban. No meg suliba is napoztunk a padokon :3 ~Remélem nem égek meg annyira, de hát igyekszem kihasználni a jóidőt :$ I DONT CARE!

and i’m at home alone~ nincs senki, aki zavarna, mehet maxon a music ~ #partytimeeee *o* Szürcsölöm az Adrenalinom, eszegetem a fokhagymásmártásos csipszemet ééés punnyadok. Ha már egyedül vagyok !!!! ._.

Remélem anyáék NEM sietnek. :$


BASSZADNEKIIII~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése