2012. március 25., vasárnap

Long weekend & SportNight.

Long weekend & SportNight.

Március 14. Szerda: Suliban ünnepély volt, délután pedig voltunk edzésen.

Március 15. Csütörtök: A hosszúhétvége kezdete. Sokáig aludtam és egész nap pihiztem. Elkezdtem újra beszélni Norbival. Ráírtam, hogy Boldog Szülinapot és elkezdtünk beszélgetni:) ~Este mamánál aludtam és megnéztem a ’One day’ című filmet. Nagyon szép film. :) S az éjszaka beszéltem utoljára kb. normálisan Vele :]]

Március 16. Péntek: Rékasinál voltunk buliba. :D Rohadt nagy buli volt, imádtam! Márkkal milyet táncoltunk már Example-re. Na és Bence.. hm ..:$

Március 17. Szombat: 7fele felkeltünk és olyan 10-kor hazaértem. Nem igazán aludtam egész nap, hanem inkább napoztam. :) Estefele kissé rossz hangulat jött rám, de aztán kimentem Dávidékkal és minden jobb lett. Később Csillag Születik-et néztem, beszéltem még egy kicsit Nikivel és 11fele lefeküdtem aludni :)

Március 18. Vasárnap: Camponában voltunk anyámmal és az öcsémmel. Nézelődtünk, moziban voltunk –Star Wars 3D powaa – , vettem két felsőt és egy fürdőruhát.:3

Március 19. Hétfő: Elmaradt az első órám, így csak 3.-ra kellett bemenni. Aztán töri is elmaradt, de angolverseny miatt nem tudtunk hazamenni. :’D És egész nap szenvedtem, mert megfáztam. :d

Március 21. Szerda: Laura átjött. Pontosabban felmentem érte harasztira, aztán átjöttünk hozzánk. Bementünk Adával volt sulinkba, sétáltunk egyet KisAdrival, éés hazajöttünk. Lauval visszamentünk suliba egy megbeszélésre, majd hazajöttünk és elvoltunk. És este 10kor matekházit írtunk ! :’D

Március 23. Péntek: SPORTÉJSZAKA! Nikivel mentünk vissza a suliba, beregiztünk, kimentünk boltba, majd elvegyültünk a tömegbe. Megnyitó után táncszőnyegeztünk Ágival, Nikivel :3 Nagyon nyomattuk!:3 Aztán Fruzsi szarul lett és őt kellett ápolgatni. Tancibá átvitt az Oázisba, szóval azzal nem volt gond. Megérkeztünk, találkoztunk Ágiékkal, elvoltunk, felfedeztük a helyet. Később ZUMBÁZTUNK! Nagyon fárasztó, de jó sport :3 Aztán a viziröpinél voltam, írtam a pontokat, meg hogy ki nyert. ~Hajnali 2-től pedig a innit osztottunk :D Kevertünk ’szederpálinkáskólát’ :DD És ott voltunk zárásig, olyan 5-ig talán. Készek voltunk nagyon :’DD – vele: Nikolett Leéb, Ágnes Bozóki és Gergely Bánhegyi.

Március 24. Szombat: Az első busszal lerakattuk magunkat gyártelepen, s besétáltunk a hévmegállóba. 6:14-kor jött a hévünk, addig dumálgattunk és röhögtünk. Ilyenkorra már annyira nem voltam fáradt.. :D Hazaértem és olyan 9 után feküdtem le aludni. Aludtam, felkeltem 11 fele, megint visszaaludtam, felkeltem olyan fél órára, s megint visszaaludtam. 4 fele véglegesen felkeltem, s kb egész délután Norbival beszéltem. Mutatott egy nagyon jó filmet és együtt néztük a Csillag Születik-et. Mármint.. én néztem, ő csak hallgatta :D

Március 25. Vasárnap: Fél 12-kor keltem. Olyan mélyen aludtam, hogy anyámra sem keltem fel.. :D Ma összesen semmit nem csináltam. Megnéztem azt a filmet, amit tegnap mutatott Norbi. ’Listen to your Heart’ ~ csodálatos film. Tényleg gyönyörű. S pihentem. ~Fantasztikus Négyes.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése