2010. február 20., szombat

blog 19.



Wííí ~
sweet 14~ .:D
ma megünnepeltük a szülicsi napcsimat. :3
ésés kaptam:

- sóóóóóóóók csokiííítt.

- megmeg pénzt.
- megmeg egy új telót. :$
<- Nokia 5230-as. éspersze fekete. :D gecijó. :D és sikerült kitájékozódnom rajta magam. -tájékozódásról juteszembe. van benne GPS, így nemfogok eltévedni. x3
ez amolyan "telefon. sötéteknek."azaz a magamfajtáknak. :D

- ésés kaptam Adától: BOXER-t. ami rózsaszín és nagyon sexy-n áll rajtam. igeen felpróbáltam. :$


jaaa. és reggel voltunk Sz'szentmiklóson meccsen.
Taksony - Miklós: 0:3
Taksony - 'Halom: 0:3

'Halom - Miklós: 0:3
olyan egyöntetű volt. xD
áááááááááááh ésés készvagyok..><

szóval jól telt a napom.
csak azt sajnálom, hogy azt az ajándékot nemkaptam meg amit a legjobban szerettem volna.. találkozni Tomival... igen. ez az álmom. mást már nemis kérek az élettől. csak Őt. :$ :(

"Harcolj az álmaidért!"

~chuu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése