2010. február 25., csütörtök

blog 20.

üdv.
Lehet, hogy süt a nap, de ez engem épp nem boldogít.
A mai napom eddig olyan volt, mint az eldobott labda. (ésmégcsak du.2 sincs.ˇˇ)
Az "eldobott labda" kifejezést úgy értsd, hogy
megy megy, elkezd zuhanni, és végül leesik. -a "leeső" szakasz még szerencsére nem történt meg, remélem nem is fog....
Nap elején voltam szóbelin a Bocskaiban. Egész jól sikerült. Aztán bementünk a suliba Lizával és Renivel, megnézni a többieket. Tesi óra volt. Maradtunk egy kicsit, majd távoztunk. Aztán úgy volt, hogy kimegyünk sétálni vagy ilyesmi, de végül nem mentünk. Ami nagy hiba volt...
Aztán egész jól elvoltam, gépeztem meg ilyenek.. Aztán feljött Ő... Mitnemondjak, Marha jól esik, hogy leseszar.. Pedig én azt hittem, ez valaminek a kezdete.. Nagyot tévedtem. Nagyon nagyot.. Meg se kellett volna ismernem.
És Szandi is nagyon bunkó velem. Nem tudom miért. Nem csináltam semmit, hogy legyen rá oka. Azt mondja, ilyen a természete. De akkor eddig miért nem volt bunkó? Miért pont most kezdte el, amikor a legnagyobb szükségem lenne egy barátra.. Nemértem..
Nagy baromságvolt elkezdeni visuzni.
Utálom. Mindkettőjüket.
nemmegy.
DE ... El.. fogom... felejteni..
Legszívesebben most üvöltenék egy nagyot.


Őszintén remélem, hogy a nap többi része jobb lesz. Bár ennél nehezen lehet csak rosszabb.. *lekopogja*

~chu.~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése