2010. február 26., péntek

blog 22.

Jóreggelt~
Tegnap nemigazán tudtam írni, mert egy az, hogy nem voltam itthon délután; kettő, estére szarul lettem. és most jött fel. eh. ez jelent valamit? o__o -visszatérve. tegnap este elmentem ugye fürdeni, aztán kibékültem Szándival, -aminek nagyon nagyon örülök.^^- majd megtudtam, hogy "Ő", igaz, még csak egy napja nem beszéltem vele, de máris egy másik csajjal kavar. Na ez aztán eléggé szíven ütött. Sírtam egy pár sort, aztán le akartam dőlni az ágyamra, és nem beverem a lapockám?! gecire fájt -pedig nagy a tűrőképességem.. - Azt hittem, helyben meghalok -ugye az előzőek miatt is. Na meg este nemtudtam elaludni.. Ahhoz képest, hogy hulla voltam. T-T De még mindig fáj. Mind a lapockám, mind a szívem.. ×\
Ez nagyon fasza, hogy mindig itt depizek. :O

~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése