2010. március 4., csütörtök

blog 24.

wáháhá~ újra itt. :D
hüm. háth, mivel szombat óta nemis tudom mennyi minden történt velem.
nya. megnézzük, hogy mennyire emlékszem. xD
Vasárnap:
őhátő. újra elkezdtem Wl-ezni, az Ádámmal. *-* (Ádám a Szekszpajtásom, és a csajom is egyben. *.*)
Hétfő:
izéhozéé. a hétfőből nem emlékszem semmire. xD
Kedd:
hátaaaaz. egy nagyon szar nap volt. :( *
*előzmények: csütörtökön "összevesztem" Vele, és azóta nem is beszéltünk.
szóval hát az történt, hogy eldöntöttem, ráírok úgy 4 nap nembeszélés után.. Aztán feljött. Az volt kiírva neki, hogy soha többé nem lesz. na, hát KÖTELEZŐ volt ráírnom.. Beszéltem vele. Nem mondta el mibaja.. Jól kibőgtem magam.. Gecc. Soha sem sírtam még olyan rohamosan mint akkor.. Alig kaptam levegőt.. Nemvoltsemmi.o_o Jó. Elbúcsúztunk meg minden..
Szerda:
Annyira szar volt a délelőttöm.. Egész végig az előző nem miatt búslakodtam. :O Aztán délután kimentem Szandyékkal, remélve, hogy jókedvem lesz. Hát sikerült.^^ Aztán hazajöttem, és fennt volt. o.o Hálaistennek.. ^^ nem írtam rá, mert amikor írtam volna, pont lement. >< Ilyen szerencsés vagyok. :D
Csütörtök:
Reggel vagyis délelőtt már jobban éreztem magam a suliban.. Jókedvem volt, nevettem.. Ésés nem voltam fizika órán se.. :D Aztán hazajöttem, szarakodott a net. F*aszom kivolt. Nade elmentem fürdeni, megnyugodtam, és feljöttem ésés ment a net.*-* -köszönöm.*.*
És most jókedvem van, mert beszélek Vele. ^^ <3

Na ~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése