2010. március 10., szerda

blog 26.

Jéé~
már 5 napja nemírtam..
az elmúlt pár napban egész jóléreztem magam, ma délutánig.. faszaa. megint "Ő miatta" .. pár napja nem beszéltem Vele, aztán tegnap ráírtam visun, hogy miértnincs msn-en, de baszott visszaírni.. aztán, ma meg látom, kivan írva nála, hogy "mindörökké" és ilyen csókos-animés kép. na ott törtem össze. jó.. sírtam aztán megnyugodtam.. aztán elkezdtem Wl-ezni Andival, és Ő is ott volt.. kárvolt.. én.. nem bírtam játszani egyszerűen.. annyira szar volt. ×\
egyszer azt mondta nekem, hogy: "Amig el nem érlek, érted élek." <- hát ez sokáig tartott.. meghogy itt az "egészélet" találkozni. a nagy faszt... ×\

"Megálltál egy késnél, és gondolatba vetted az öngyilkos tettet, mert az életed megromlott, ez nem tetszett.."
kb. itt tartok. ^^
~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése