2011. március 15., kedd

hosszúhétvége~

örülök, hogy végre van egy csöppnyi szabadidőm, s blogolhatok egy kicsit..^^
megpróbálom nem részletezni a dolgokat.. :$
  • Péntek.: Adás nap. séta a sulinál; hülyülés; beszélgetések stb... :D
  • Szombat.: kimentünk sétálni Kittivel; találkoztunk Adrival és Tibivel, megismertük Danit. *.*
  • Vasárnap.: voltam piacon, ott találkoztam Ferivel és láttam Regit.. O____O"
  • Hétfő.: lementünk Balatonra; napozás; alvás; pihenés..
    úgyis lehet mondani, hogy: "szánsájn bícs......." :$$
  • Ma -kedd-.: hazajöttünk; kinnt grilleztünk.*.*; kimentem Kittivel, Nikivel, Tibivel, Ferivel sétálgatni.. ^^

Annyira jó, hogy mostanában ennyit vagyok Velük, főképp Kittivel..:) legalább csinálok valami hasznosat, s nem érzem magam annyira egyedül.. ^^


Ti.


ja és SP új klippje.:


A klipp se rossz, de engem a dalszöveg jobban megfogott.. (:
ENJOY.

2 megjegyzés: