2011. március 20., vasárnap

SportNight. ~

igen, elérkezett a várva-várt Sportéjszaka..
már előtte egy órával volt egy olyan érzésem, hogy nem lesz valami jó..
17:00 -kor kezdődött a suliba. ~mezbemutató, indulók.. :D
22:20-kor indultunk végre az Oázisba.. ^^
az éjszaka folyamán azthiszem 6 röpimeccsünk volt.. abból 1-be nem játszottam....1-ről kizártak és 1-re nem volt ellenfél.. :'D
abba a maradék 3 meccsbe amit játszottam, viszont úgy lesérültem, ahogy csak lehetett.. alapból szerdán röpin estem és keletkezett egy seb a jobb térdemen, most meg szépen felszakította, és kb 3x akkora lett. ^^ de így végig játoszottam 2 egész meccset. és még nekem pofáztak, hogy ez ígynemtud, az úgynemtud röpizni.. hát ha láttamvolna, hogy ő is vetődik labda után, akkor aztmondom, oké, de csak én mentem mint egy hülyegyerek.. ;O
szóval 1-2 emberről megváltozott a vélemény egy éjszaka folyamán..
valahogy mindig én szenvedek úgymond, mások helyett is.. :'D
reggel 6 után valamikor értem haza.. rögtön elmentem aludni.. délután 2-kor keltem fel. :'DD
ma is délig aludtam..
lehetne még egy nap.. :|


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése