2011. március 25., péntek

take as a little as possible.

azaz "légy pozitív"... ~igen, angolos vagyok és azt is tudom, hogy ez tökre nem azt jelenti. :D ezt csak az osztályunk angolos része értheti.. ^^"
tegnap teljes depresszióba estem a hülye suli miatt... teljesen ki voltam, hogy hogylehetek ilyen rossz tanuló, miért ilyen sz*r minden etc..
de aztán este eldöntöttem, hogy ha úgy állok hozzá, hogy "hú most tanulni fogok és minden jobb lesz" akkor az úgy is lesz. :3
akármennyi okom is lenne elmenni a suliból, nemfogok, kibírom.
Stégitől annyira jól esett, hogy maradásra biztatott, csak még jobban megszerettem. *.*

Jaa és szerdán voltam edzésen.. röpiin.*.*
annyira jóvolt. :$
nagyon régen edzettem már ilyen jót.. :D
ja és azóta is izomlázam van mindenemben... T-T


Oyasumi. ^-^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése