2011. október 26., szerda

Filharmonia

Délelőtt suli helyett Filharmonia-n voltunk. A Művészetek Palotájába olyan fél 10 magasságába értünk. Gyönyörű hely. Szerintem most voltam először ott életem során, mert biztosan emlékeznék erre a helyre.. ^^

Az első „felvonásban” valami csellóverseny volt. Nem volt rossz. Majd „Mozart - Requiem” című darabját szólaltatták meg.. Ez tényleg eszméletlen szép volt. Főleg csukott szemmel. Nem aludtam, csak becsukott szemmel jobban élveztem az előadást. :] Bár ez csak főpróba volt, de akkor is, meglepő, hogy mennyire egyszerre tudnak dolgozni a zenészek.

Amikor visszaértünk elmentünk kajálni, aztán üdvözöltük többi osztálytársunkat. Bementünk a zenekari próbára (itt is..:D) csak ez kissé más műfaj volt. A délelőtti komolyzene után, délután rock próbán voltunk. Ami megintcsak közel áll a szívemhez. Főleg, mióta először hallottam élőben bandát. Áh, nagyon jóók, imádom őket! Behind my Mind [Ł] :) -igeen, elneveztük őket.. :$

Aztán edzés. Ma nem igazán voltam formában.. ˇˇ’ No nembaj, majd legközelebb.

~


„I tried to go on like I never knew you
I'm awake but my world is half asleep
I've prayed for this heart to be unbroken
But without you all I'm going to be incomplete! ”


{ went from being ”in a relationship ” to ”single”.}

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése