2011. október 29., szombat

Teaház. :3

Tegnap a suliban teaház volt.

Előjöttek a tavalyi emlékeim.. Emlékszem, marhajól éreztem magam. Bár most annyira nem voltam kicsattanóan jól, de azért jó volt most is.^^

Kezdjük a reggellel:

Első óra ének. Szépség és a Szörnyeteget néztünk. pontosabban a ’beuty and the BEAST’ ..csakmert B2ST :D

Aztán 2 angol. Kiosztották az első Bucskós angol dogát. Háát, nem lett jó.. De nembaj! Majd kijavítom! ^^”

Dupla infó. Az elsőn felelés volt, meg ’wordoztünk’. A másodikon leginkább hülyültünk, én spec. Angry birds-öztem.. :D Aztán Bálinttal meg Dórival beszélgettünk a cleverbottal. Vicces volt. :D

Osztályfőnöki. (hm.. szeretem a péntekeket. :3 )

Órák után elmentünk ebédelni, majd átmentünk Nikihez. :3 Nagyon cuki cicáik vannak. *-* Jackass-t néztünk, meg leveleket söpörtünk. :’DD

Aztán vissza a suliba.

5körül beültünk a tornaterembe, akkor kezdődött a ’műsor’.

Volt ének és tánc produkció. Jók voltak. Zsófi is fellépett. *o* Tök ügyes volt. ^^ jaa és megtaláltam az új pasimat. Az egyik csaj bátyja és Gergőnek hívják :DD :$

Szünetbe a padon beszélgettünk. Ja igen, és Anna megint elemébe jött. Ezt beszélgettünk Ágival. Aztán átmentünk a teaház/karaoke terembe és beültünk teázni. Rájöttem, hogy nem tudok magamnak jó teát csinálni. :’D

Kettesben beszélgettünk az én drága Ágimmal, amikor Bálint odajött hozzunk, s leült mellém. Becsatlakozott a beszélgetésbe, bár akkor már egészen másról beszélgettünk.. :D

Haza a 19:03-as hévvel mentünk, amit éppenhogy, DE elértünk, Bellával és Bálinttal. Aztán átszálltunk a másik kocsiba Ágiékhoz.

Lehet, hogy hülyevagyok, hogy átszálltam, de én akartam. Mindegy, így is jó volt, mert az utolsó két percben beszélgettünk. :)

’’ Jé, már szállok is?!

Hát, úgy néz ki .. *cukininteget*

*utánozza az integeztést*

Nem tetszik valami? :D ’’

’’ *tesz egy utalást Zolira*

Fú, jó, hogy itt a szünet, végre nem látlak egy hétig.. :’D

Ezt azért te sem gondoltad komolyan. Tuti hiányozni fog a sok hülyeségem.:P

Igeen, egy napig sem bírom ki nélküled. A hétvégéket is végig sírom. *gúnyosan*

Én is szoktam rád gondolni..

Éjszakánként? :P

Is. ’’


is?! WTH?!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése