2011. október 10., hétfő

MondoCon 2011.

Hosszúhétvége volt.
Csütörtökön vásárolni voltunk Adával és Bellával.
Pénteken gyártelepen Adával bérletért, délután unokanővéreméknél voltunk.
Szombaton szokásos Con-os 'főpróba' volt. Úgyszint ADÁVAL. :D


Vasárnap. Con.
hm~
Adával és Fruzsival mentünk Con-ra.
Ott találkoztunk egy csomómindenkivel.
  • Fanni, Anna, Eszti: még a legelején futottunk össze velük, aztán néha hozzánk csapódtak, néha elváltak útjaink. ^^'
  • Száándi: most szerencsére többet időt töltöttünk együtt mint tavaszin. ^^
  • Heni: vele sajnos csak futólag találkozhattam. De legalább összefutottunk! ^^"
  • Norbi: Vele is csak egyszer találkoztunk. "még mindig ilyen illatod van..' deja vu, mi? Hát köszi:|
  • Verka, Zsófi: kb utoljára találkoztunk velük, de megérte! hülyék.. ^^
Végignéztük a perfet, voltunk kockuldába, DDR-nél, éés mindenhol kb. :'D
Körbejártuk Con-t, mint mindig. ^w^


December 10.
Animekarácsony
HungExpo











Olyan fura álmaim voltak.
Az egyikbe B. volt benne.

B.-t nem értem, mert tökre azon vagyok, hogy ne tetszen.
Szándékosan húzta az agyam, féltékenyített.
Tuti azért volt benne, mert beképzelem magamnak
a Való életben..

A másik álmomban Norbi volt benne. -változatosság kedvéért.
Mióta szétmentünk, NEM ez volt az első alkalom,
hogy azt álmodtam, össze akar velem újra jönni.
A múltkori "szakítottam Nikivel" álom után, most egy
"találkozzunk a keletinél fél5-kor. "
de MIÉRT?!




Túlzottan sok remény maradt meg bennem, a kelleténél...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése