2011. augusztus 31., szerda

Best of 2011 Summer. :)

Hai~

Ez az idei, 2011-es nyár utolsó bejegyzése.

Szóval nyári összefoglaló lesz. ^^

Kimondhatom mostmár, hogy ez volt életem legjobb nyara.. :) Összegezve mindent.. Imádtam. Csodálatos volt. (:

..és most kicsit részletesebben:

Június:

  • Átmentem az angol vizsgán 80%-al, szóval a tanévet sikeresen zártam. És még a 3,6-os átlag sem rossz. ^^
  • Voltam Városnapokon, mint úgy mindig. Ez azért volt különleges, mert SP volt. xD És cukik voltak a háttértáncosai. :D
  • Június 9. csütörtök: Talán csak azért volt olyan kiemelkedő, mert legjobb barátnőm végre találkozhatott azzal, akivel már nagyon régóta akart.. :)
  • A nyár ballagásokkal is telt volt. Először a középiskolai ballagások, két unokanővéremé, aztán az általános iskolaiak.. Volt sulis, meg Szándié. :D
  • Holdfogyatkozás. :)
  • Meet. azaz utócon. Azthiszem júni 18-19. Nem azt mondom, hogy rossz hétvége volt. De legalább emlékezetes.. Akkor kezdtem Belészeretni~

"Hey Nana.. Do you remember the day we met? Beacuse I'm the type of girl who believes in fate and stuff, I'm certain that it was a fate... " ~

  • 2011. Június 24. ~ Azthiszem a nyár legemlékezetesebb és legjobb napja.. Igen, ekkor jöttünk össze Norbival… (: Azt mondják, az első szerelem az amit sohasem felejt el az ember.. Hiszem, hogy ez igaz.. Ijesztő, de azóta is egy mondatot hallok a fülembe. Amit aznap Te súgtál a fülembe.. ~Meg Akarlak Csókolni..~
  • Innentől csak boldog napjaim voltak. „Ő az a srác, akit nem fogok SOHAsem letagadni.. Komolyan.. Annyira imádom.. T.T [Ł]”

Július:

  • Július elejét végig Norbival töltöttem jóformán.. Tényleg sosem felejtem el, csodálatos volt.. (:
  • Tábor. Balatonon voltunk volt sulimmal. Nagyon jóvolt.. :D
  • ShibuyaCon. Garayba volt egy kisebb Con. De jóvolt azis. :3

Augusztus:




  • Végre visszakaptam a laptopom.. :D
  • Augusztus 14. Ez volt a legmélyebb pont a nyári szünetemben. (:

"Mikor idősebb leszek és a kislányom megkérdezi, hogy
'Anyuci ki volt az első igazi szerelmed? '

Nem akarok régi képeket előszedni,


Csak a szoba végébe mutatni és azt mondani:
Nézd kislányom ott ül. "

  • Hullócsillagok~
  • Elkezdtem rajzolni progival.. ^^
  • HoldfényCon.~életem első HoldfényCon-ja.. Nagyon jóvolt. :D Elvoltunk, hülyültünk, kockultunk, fotózkodtunk.. (: ÁgiAda. (Ł)

Ennyi volt az összefoglalós rész..

és most jöhet egy kis best of ..:D

A nyár itala:

Nestea ~Green tea with strawberry.

A nyár helye:

Margit-sziget.


A nyár slágerei:

Joe Jonas – See no more .

Selena Gomez – Love you like a love song .

The Red Jumpsuit Apparatus – Face down .

The Red Jumpsuit Apparatus – My guardian angel .

My Chemical Romance – SING it for Japan .

Demi Lovato – Skysrcaper .

David Guetta & Snoop Dogg – Sweat .

Don Omar – Danza Kuduro .

Example – Change the way you kiss me .

Fluor – Ott tali .

Beast – I’m sorry .

Acid Black Cherry – Anata .

The Gazette – Taion .

SHINee – Hello .

2NE1 – Ugly .

Szóval egy szép nyarat zártunk. Nem baj, hogy vége, mert majdnem 300 nap múlva újra kezdődik. Remélem az is lesz ilyen jó, mint ez volt.. (:

És most a nyár, képekben.^^


ShibuyaCon-os képek:




Táboros képek. ^^


Ballagás:






[Ł]

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése