2011. augusztus 26., péntek

drawing.

Tegnap elkezdtem rajzolni ...
Kb 4 órámba telt 1 rohadt rajzom megcsinálása. ÉS MÉG AKKOR SEM LETT KÉSZ!
Miért tartott ennyi ideig?
Igazából nem is az volt az első, szóval arra nem foghatom..
Az első egy Sasuke volt. Aminél -miután már majdnem készvolt- lefagyott a progi..T.T
Aztán simán egy karit kezdtem el. 3x kezdtem újra.. Aztán
fürdés, wc, kaja minden.. Ez volt 4 óra..xD + ma még befejeztem normálisan a színezését.. :'3
Sokak örömére azt nem fogom felrakni.. :D


Viszont amit utoljára csináltam, megjegyzem most fejeztem be, felteszem..
Szerintem annyira nem lett szar.. Mármint.. Nem tudtam elrontani, mert nem színes! x'D
Tádáá~



Szerintem a név lett a legjobb rajta. *-*"
De tényleg. :'3


Aztán..
Holnap Con!
Bár mi csak vasárnap megyünk.. De akkoris!
Úgyvárom.. *________*

Jólesz, nem érdekelnek a külső "zavaró tényezők".
^^





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése