2011. augusztus 15., hétfő

Miért?! .... *

Hogy őszinte legyek, tegnap írtam egy csomót blogba..
Nem tudtam lementeni, mert lefagyott a gép..

Igazából most fáradt vagyok, hogy azt mindet leírjam megint..
Meg amúgy sem tudom, mit írtam..
Volt benne szó könnyekről, boldogságról, Rólad..

Különben meg kurvaszarul aludtam..
Tényleg..
Rég aludtam már ilyen szarul.. Nemhiányzott pedig..

Negyed12-kor lefagyott a gépem. Oké.
Fenn voltam éjfélig. Könnyeztem.
Negyed 1fele eldöntöttem, hogy, jó akkor most alszok. 2-kor még néztem az órát..
Aztán valahogy, nagynehezen sikerült elaludni..
Jóformán 3 órát aludtam.. Se..
Ha legalább 6x nem keltem fel ez alatt a kis idő alatt, akkor egyszer sem..

Szerintem életemben nem sírtam még annyit huzamban, mint tegnap.. De tényleg.

Fájnak a szemeim
Fáj a gyomrom.

Nem akartam, hogy ez bekövetkezzen.
Rohadtul nem..
Miért azt vette el az Élet tőlem, ami számomra a legfontosabb?!
Én mit vettem el tőle? Max oxigén.. De ó.. Nagyon szívesen visszaadom. Többé már nekem úgy sincs rá szükségem... (:

Azt kérted tőlem, hogy "had maradjunk barátok".
Ez rendben van, végülis Te voltál a legjobb fiúbarátom..
Elfogadom.
Bár remélem tudod, hogy nagyon nehéz amit kértél tőlem..

Tegnap többször belegondoltam, mi lesz, ha találkozunk legközelebb, de valahogy mindig sírtam a végén..
Nehezen tudnék most a Szemedbe nézni.. A gyönyörű szemeidbe....

Mindenesetre én még mindig...





..







SZERETLEK!









..






"Te vagy az, Te voltál, akiért éltem... "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése