2011. augusztus 21., vasárnap

Nincs olyan, hogy szar élet, csak bazi nagy balszerencse..

Mondják, hogy magyar nők a legszebbek.
Tény, hogy a magyarok isszák a legtöbb alkoholt.

Van egy olyan mondás, hogy
"Nincs csúnya nő, csak kevés pia."
^^


Most van 1 hete, hogy....
Én tényleg igyekszem pozitívan felfogni.
Ha Rád, vagy egy Veled közös pillanatra gondolok.. Eszembe jut, hogy mennyire boldog voltam Veled..:)
De néha könnyezek rajta, mert rájövök, mennyire hiányzol..

Most úgy írok, mintha olvasnád, így nekem könnyebb. Olyan mintha Veled beszélnék..
De biztos vagyok benne, hogy nem olvasod. Szóval jóformán magamba dumálok..^^"

Egy csendes szobába zárva
Az elmém üres, megőrülök attól, hogy folyamatosan rád gondolok
Nem számít, hányszor hívlak
Hívlak, te nem vagy itt
Én vagyok az egyetlen, aki nélküled teljesen szétmorzsolódik
És most itt állok egyedül



Nem tudom, mit rontottam el..
De szeretném megtudni egyszer..

Várom a Con-t.. Tökre Con hangulatom van..
Azon kívűl, hogy fura lesz .. De várom akkoris.
Mert látni akarlak, bevallom.
De rossz is lesz..

Mindegy, majd lesz valahogy.. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése