2011. november 13., vasárnap

Eheti összefoglaló :D

Csáóó

Már megint régen írtam. Jó hetem volt, biztos azért nem volt időm írni :D


Lássuk mi történt a héten..

(nov.7.)Hétfő:

Nagyon különleges dolog nem történt. Aznap bántott meg Norbi, akkor jöttem rá, hogy mennyi nem ismer/ismert. ’’Te meg a punk rock..:’) ’’ kösziszépen. :D jólesett. igazán :DD Jaaa, meg délután , miután megettem az incsi-fincsi milánóit a menzán, Adával és Bálinttal mentünk haza. Tök édesek voltak, hogy megvártak.. :$ Ja, és Anna is jött velünk ._.

(nov.8.)Kedd:

Unalmas nap volt. Mint a többi. Kivéve, hogy elmaradt a tesink :D Mármint.. Fiúkat kiküldték focizni, lányok meg hazamehettek. :D Elmentünk kajálni, aztán mivel után volt még egy angolunk, kiültünk a fiúkat nézni. éés beálltam focizni! :$ Rég csináltam már ilyet.. x3

(nov.9.)Szerda:

A legjobb nap a héten. Hajnalban felkeltem 2x és hánytam. Tudom, nem túl bíztató, de azért vicces így visszagondolva. Ezért is nemmentem suliba, pedig fotózás lett volna. De az elmaradt, ugyanis tömegesen hiányoztak egyes osztályokból. Voltunk fogadóórán, mert délután jobban lettem, s ofő még mindig nagyon sokat tud dumálni. :D

(nov.10.)Csütörtök:

Mentem suliba. 7:30-kor csöngetnek be az első órára, 7:20-ra kell benn lenni és mivel engem apa bevitt benn voltam 6:50-re.xD Ági olyan aranyos volt, hogy aggódott értem. Írt egy üzit, hogy merre vagyok, azt mondtam bemegyek.. :$ Azt hittem megöl, amikor meglát. DENEMTETTE! :D Ja és Balázs egész nap le sem szart. ._.

(nov.11.)Péntek:

Semmi különös; Éneken ’Szépség és a Szörnyeteg’ , angolon beszélgettünk, infón wordöztünk - jaés 2011.11.11.11:11. :DDDDDD - ,ofőn beszélgettünk. Aztán hazamentünk. Estefele mentünk Ricsiékhez, ott hülyültünk, meg minden. És megbeszéltük Adával, hogy ilyen estéket/délutánokat sűrűbben kéne tartanunk. :D

(nov.12.)Szombat:

Suli. Mesterségek ünnepe volt. 9-re kellett bemenni, így hát a 8:09-es hévvel mentem, és megintcsak kinn voltam 10 perccel előbb.x3 Adáékkal mentem. Amikor Bálint meglátott, azt mondta, hogy kitagad. Én meg néztem rá, hogy ennek mibaja, kiderült, hogy az, hogy FILA táskával mentem. baaaazz.. :’D Mondom, jó tedd azt. :D Aztán beértünk a suliba, volt egy órás bemutató a tornaterembe, Barbi táncolt. :3 Volt mindenféle hülyeség utána. A mi termünkben spec. csontkovács volt. És a csávó tök jófej volt :DD Volt testfestés, kürtöskalis, borászatos, hentes, cukrászat, népviselet, kovács, kárpitos is. Személy szerint a cukrász tetszett a legjobban. :$ A srác nagyon ügyesen csinált diabetikus cukorból virágokat :3 Ééés a sütike is finom volt! hmm.. főleg a diós-lekváros sütike. :$$$$$$$$

Aztáán délután Adával lementünk Dunapartra. VÉGRE! Ott találkoztunk Szandyval, majd lementünk pizzázni :D ’csáfé kedvence’ pizzát ettünk ! :DDDDDDD és Szandy olyat büfizett, hogy elfújta a lámpát. x33 vicces volt. Aztán átjöttünk hozzánk, Szandy nálunk aludt, Ada pedig fél 10-ig volt itt. X-faktort néztünk, meg hülyültünk x’3

(nov.11.)Vasárnap:

azaz ma. Elment Szandy. Itthon ültem, kockultam, és telefonokat néztem neten. :D kb. ennyi.



ééés holnap kinek lesz ONLY 3 órája?! NEKÜNK! *o*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése