2011. november 6., vasárnap

Ősziszünet. Máris vége?! o.o

Nos, míg megszárad a hajfesték, firkantok valamit. :D

Ősziszünet.. Hm.

Durván gyorsan elment. Visszagondolva, nem csináltam túlsok hasznos dolgot.. :O

Foglaljuk össze a héten történt eseményeket.. ^^”


(múlt)Péntek:

A szünet kezdete. De csak azért, mert a suliban Teaház volt délután.

(múlt)Szombat:

Pihentem.

(múlt)Vasárnap:

Camponában voltunk anyummal és öcsémmel. Ahhoz képest, hogy mindenféle ruhát akartam venni, csak kiegészítőket vettem.. :O

Hétfő:

Halloween. Adánál voltam. Semmi megjegyzés, mert erről már írtam.:D

Kedd:

Balatonon voltunk, unokanővéreméknél, meg temetőben. Mondtam már, hogy utálok sötétbe temetőbe menni? :’D

Szerda:

Délután/este Mercivel, Adával és Dáviddal voltunk kinn. Kaptunk csokit Dávidtól, csakmert kinyafogtuk :D *szívecske*

Csütörtök:

Kozmetikusnál voltam.

Péntek:

Babysitterkedtem, főképp. Amúgy meg egész délután MTV-t néztem, Liz vagyok maraton volt éés Balázzsal beszélgettem. :$ 4-5től 6-ig Adával ’The Smurf’ -t néztünk.:D Aztán 7fele átmentem Szandyhoz aludni. Sokat beszélgettünk, már hiányzott a társasága..
*tyű, ez volt a legteltebb napom azthiszem:D

Szombat:

Hazajöttem Szandytól, tvztem, elkezdtem házit írni. Gépeztem, beszélgettem egyes emberekkel. :D

(ma)Vasárnap:

Egész korán keltem. Ahhoz képest, hogy hajnali 1-ig AngryBirds -öztem , 9kor keltem. Jóvagyok ?! ˇˇ’ Aztán délután megnéztem a ’P.S. I love you’ –t. Tényleg szép film. :) Meg tanultam. és tanultam. és fordítottam. és elegem van az angolból. :’DD

(holnap)HÉTFŐ:

Basszus. holnap suli. TT____TT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése