2011. november 29., kedd

Funny.

„Nem szabad teljesen beleélni magam.. Nem, vegyünk kicsit vissza..” ~Mondogattam magamban az elmúlt napokban.. Pedig mindenki úgy bíztatott, hogy „Dee ebből tuti lesz valami, ne add fel”..

Nekem lett sajnos igazam. Mondhatni.. és tudtam egyszerűen előre, hogy ez lesz..

S még rám mondják, hogy pesszimista vagyok, mert mindent negatívan fogok föl. Na most abba belegondolni, hogy mi lett volna, ha pozitívan fogok fel mindent..

„Jee, összejövünk, ÖSSZEJÖVÜNK!!”

Most mennyire a padlón lennék már?! Még ennél is jobban.. (:

A legidegesítőbb pedig az, hogy tudom, mert érzem, hogy én is bejövök neki.. Ezt a tényt az erősíti, hogy egyfolytában utalgat.. és azt nem csak ’barátian’.

S ennek tetejében, ma még Szandi is odasúgta mielőtt leszálltak volna, hogy „Tuti bejössz neki”

Csodás. Erre már mást tényleg nem tudok mondani.

Szóval.. Nem is az, hogy húde depressziós vagyok.. Ha nem csak annyira kiakaszt ez a dolog..

Én ’futokutána’. Ő pedig egy olyan csaj után, akinek van pasija..

That’s funny.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése