2011. november 27., vasárnap

múlthét. ~

(múlt)Csütörtökön délelőtt Ági mesélt valamit. Ami eléggé feldobott, s ezt a storyt Ada is előadta a délután folyamán… Akkor 2 dologra tudtam gondolni ezzel kapcsolatba. 1. féltékeny –hahapersze- 2. fikázza az ízlésem.. akkor utóbbit tartottam valószínűbbnek (most már kissé elgondolkodok az elsőn..) Aztán délután Ada és Viki voltak nálam ’ Twilight – Eclipse ’ –t nézni.. :D

Ez a bemelegítés volt a (múlt)pénteki mozira. Ugyanis pénteken WestEnd-ben voltunk ’ Twilight – Breaking Dawn ’-t nézni.. Eredetileg Adri szervezte 2 barátnőjével, ők hívták Adát, Ada pedig engem .. Bálinttól meg hülyeségből kérdeztük meg hogy eljönne-e és végül tényleg eljött. :D Jó film volt, és egész jó este.. Aztán Adánál aludtam.. Már amennyit aludtunk.. ˇˇ’

(múlt)Szombaton ’osztálytali’ szerűn voltunk a hév melletti kocsmába.. :D meg előtte Adánál sütöttünk .

(múlt)Vasárnap azt hiszem Martinéknál voltunk.

A hétfő ahogy volt, kiesett. .:$

Kedden rosszkedvem volt valamiért.. Főképp délután..

Szerdán 5 óra alvással magammögött mentem suliba. Ahhoz képest, annyira nem is voltam kész.. x3

Csütörtök.. se. nemtudom :d összefolynak a napok.

Olyan eseménydús 2hetem volt, hogy tényleg nehéz összerakni, és ez még a fele se..

Ééés péntektől már írtam :D

Ma vasárnap itt voltak unokatesómék és névnapokat köszöntöttünk. és házit kéne írnom ._.


„tehát ha még 3 alkonyat részt végignéz veled ,a sorsotok megvan írva:3

édesvagy :3 ♥♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése