2011. november 26., szombat

One step closer ~~

Igazából.. Tudom, megint régóta nem írtam.. Folyamatosan írom a -mostmár- 2 hetes összefoglalót word-be.. Csak még nem igazán van kész..Nemjó, úgy nagyjából 2 napot írtam.. x3
Viszont este 11 óra van.. és pörgök.
Az elmúlt két napban annyi minden történt velem. Annyi jó.. ^^"


Eddig csodáltam, ha nincs köztünk 1 méter távolság, most meg.....

Tegnap Szalagavató volt a Csepeli Munkásotthonban.
Laura nála aludt, sokáig fenn voltunk és tiszta jól elvoltunk.. :D
Imádom Laut.. :3 Vicces, sok új dolgot nem tudtam meg róla, viszont nagyon megszerettem. Azthiszem többet kell átjárnia itt aludni.. :D Mint ahogy VÉGRE Áginak is kéne.. Mert a drágám még nem aludt itt.. ._.
Maa pedig.. várj, mi is történt ma reggel.. ?!
Azthiszem fél9 fele keltünk fel.. mármint keltem. Szegény Laut is felkeltettem.. ^^" Lezuhiztunk, ettünk, ittunk.. Körmötfestettünk, hajatcsináltunk :'D éés még SpongyaBob-ot is néztünk! Ami 5 percenként megállt..
Aztán elindultunk Adáért és Bálintért.. Persze, mint mindig, várni kellett rájuk.. :D Mármegszoktam~~~ :3
Végre átértünk hozzánk.. Harry Potter 7/2-őt néztünk. Iszonyúan irritált, hogy csak én láttam éés nem kommentálhattam/spoilerezhettem.. :|
VÉGIGNÉZTÜK! 4 sincs.. szuper! Elérjük a 09-es hévet! Felszálltunk, majdnem felmentünk pestre. De végül úgy döntöttünk, hogy kikísérjük a vonatállomásra Laurát.. :) Igazából, akkor kissé furán éreztem magam. Nemtudom miért, kavarogtak bennem az érzések, pedig semmi nem történt..
Visszaértünk hozzánk kb. 6-ra.. :D Ezek ketten (Ada & Bálint) feltúrták a szobám.. mondom OK!! Aztán nekiálltunk bírkozni az ágyamon.. Aminek kifejezetten örültem, mert amikor végre normálisan csinálom meg az ágyam, akkor tutira széttúrjuk.. :|:D
X-faktor.. aha.. hát, elvoltunk.. NAGYON JÓ volt! ja, és a műsor sem volt rossz ;)


Same situation..
Kicsit furcsa tényleg. Nagyon fura érzések kavarognak bennem.. Komolyan nem tudom eldönteni, hogy jók-e vagy rosszak.. És ez így olyan.. ˇˇ'
Egyrészt nem akarok pofáraesést.. megint.
De amikor kérdezgetett, néha kissé utalásnak vettem egyes mondatait.. és olyankor kicsit hittem neki.
És ez számomra nem igazán lehet előnyös.. Én.. Nem akarok....
Vicces, már kb azt sem tudom mit írok, annyira lefáradt az agyam..
Még a gondolataim sem tudom összeszedni, nem hogy az érzéseim.. ^^"

Oyasuminasai~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése