2012. február 15., szerda

Don't worry :3

Úgy döntöttem, hogy nem megyek edzésre ma, mert kb. alig ment valaki, meg egyébként is elég szarul voltam egész nap. Hányinger, fejfájás.. és már napok óta ._.

Szóóval elindultunk Stégivel a szakadó hóesésben a HÉVmegálló felé. Siettünk, hogy elérjük a kettes HÉV-et. Nem kellett volna. :D Ahogy kiértünk, kiderült, hogy félórás csúszás van, az áramkimaradás miatt. Csodás :D Jólvan, akkor szépen megvárjuk a HÉV-et. Challenge accepted ! Ott volt a fél osztály, a fél Baktay. Rohadt jól elhülyültünk Ágiékkal, Fanniékkal, Sanyiékkal is. Szeretem az ilyen fajta balszerencsét, mert nagyon össze tudja hozni az embereket.:)

Így kicsit átgondoltam a tegnapit.. Nem változott a döntésem. Ez már végérvényes valószínűleg.. Csak rájöttem, hogy nehéz lesz. Hisz imádom őket.

So hard.

It’s gonna take some time but I know you’re worth fighting for…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése