2012. február 19., vasárnap

Jee, megyünk környezetvédelmi kirándulásraa :'DD

Fizikából írtunk. Kémián megbeszéltünk, hogy megyünk környezetvédelmi kirándulásra az osztállyal egy GYÁRBA. :D Matekon szerkesztettünk. Tesin röpiztünk, nagyon unalmas velük röpizni ._. Irodalom unalmas volt, mint szokott lenni. Angolon tételeket dolgoztuk ki. Föcin pedig dogát írtunk. Hazafele Adáékkal mentem. Hm, Adával is már rég jöttem hazafele.. :| De most bepótoltuk :D És megint meg lettem fürdetve.. ._. :d

One of my mum’s good questions: ’…de Ti most jártok?’ :DD

Pénteken Wolfit néztünk éés már csak 20 perc van belőle, 2 hét és végzünk vele. Hála az égnek :DD Dóri odajött hozzám ének előtt, hogy én melyik hévvel jöttem, mert hogy ők lejöttek értem az alsói megállóba, csak én nem voltam ott. DEÉDESEK:DDD Ha előbb szólnak.. Később ezt említette Bálint is és ESKÜ látszódott a csalódottság a fején, hogy én nem voltam ott. :$ :d Aztán 2 Bucskós óra,2 kimaradt hét után.:D Könyvtárhasználat, infó, s egy ofő. ~ Hazafele pedig Szandival, Fannival éés Bálinttal mentem. ÉS MÁR MEGINT FÜRÖDTEM, NEM HISZEM EL. :’D Mindig én kapok valamiért. Pedig nem csináltam semmit, direkt, hogy ne fürdessen meg! Szandi viszont borult egy szépet, ő próbálta lehúzni Bálintot, rajta keresztül pedig Fanni esett egy nagyot. SZÁNDÉKOSAN nem segítettem, hanem álltam 2 méterrel odébb és röhögtem rajtuk, DE MEGTALÁLT ÉS KEGYETLENÜL MEGFÜRDETETT! Bevallom őszintén, kicsit azért tetszik. Csak mert így közel kerülhetek hozzá. :$ De akkor is visszakapja egyszer! Még nem tudom hogy, s mint, de visszafogja :D ~ Délután pedig anyával volt egy utunk még harasztira vissza, aztán mentünk kozmetikushoz. Ja, és este Megasztárt néztem:D

Szombaton átjöttek unokatesómék és szülinapoztunk. Tiramisus tortám volt *o* Olyaan jó kék fülest kaptam, büszke vagyok apumra, jó választás volt! :D ~ Délután átkeveredtem Enikőékhez. Mire odaértem, 5 fele, már Lau is ott volt. Pedig úgy volt, hogy ő csak később jön, de változott a terv. Nem baj, ez így volt jó! :D Filmeztünk. Megnéztük a Step up Trilógiát :D Begöndörítettük a hajam, csináltunk pizzát, sütiztünk, csupa jó dolog. Hajnali 5-kor még estélyiket néztünk neten :D Fennvoltunk 6-ig, aztán aludtunk laza 3 órát, felkeltünk és elpakoltunk magunk után. ~ 11 fele hazaértem, nem is tudom mit csináltam. Megcsináltam a powerpointos cuccot, aztán aludtam 1 órát. Meg Glee-t néztem. Ennyit kb. :D


Holnap pedig 20.-a lesz! –Ezt Ági kedvéért írtam, csak hogy biztosan tudja :DDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése