2012. február 21., kedd

Sweet sixteen ~

Két napja flashelek. o_o Először hangokat hallottam, mintha valaki zenét hallgatna mögöttem, most meg már szagokat is érzek. Hm.. nem is szagokat, hanem igazából egy valaki illatát. :$

Szóóval. Yesterday was ma birthday. Nem volt Ági suliba.. :| Dee Kaptam Nikitől és Adától sütikét :$ Meg csokikat is.. Szanditól NUTELLÁT kaptam. Ezt ki kellett külön emelnem :DD Föcin kikaptuk a dogákat, angolon helyettesítés volt, mert Hidvégi tanárnő Finnországban van. Fizikán Niki mellé ültem. Töri és környezetvédelem (Y) Negyedessel jöttünk haza Adáékkal. Hú, milyen sokan jöttünk, így visszagondolva. Szandi, Fanni, Ada, Bálint, Dóri, Bella azt hiszem.. Nem szeretek sokan hazajönni .__. Délután átlátogattam Adához, kaptam tortát tőle és Szilitől. Köszönöm még egyszer, nagyon finom lett *o* Aztán átjött Artúr. Megmasszírozta a hátam:$ Végre valaki! Igazából felköszönteni jött át, tiszta aranyos szerintem:) Estére pedig tökre összezavarodtam. Olyan regényt írtam a telefonomba, hogy hú.. :’D

Ma reggel Dénessel és Bálinttal jöttem suliba. Ennek sosincs jó vége. Egész úton engem csesztettek:| Rajzon a ’Szív bajnokai’-t néztük, matekon doga volt. Angolon ofő jött be helyettesíteni. Ilyet szól: „Anita, mi ez a földrajz egyes és kettes? Elmész te a francba..” AZ ÖFŐM, ÉRTED?! HOGY MENJEK A FRANCBA. HÁT ÉN BESÍRTAM :DDDDD Törin sem volt tanár, szóval Gabi néni , a rajztanárunk jött be. Kémián is dogát írtunk. Kémia dolgozat 4. kérdés: Mutasd be a kocsonya szerkezetét! :DD Óra végén meg lesikáltatta popesz szegény Mátéval a padját.. :D Irodalom unalmas volt, tesin pedig megint röpiztünk. Igazából egy egész jó csapatot összelehetne hozni belelünk. Sőt, kettőt is, csak egyesek lusták beállni játszani, vagy épp nem tudnak, mert olyanok vannak játékban, akik csak állnak és néznek. ._. Brigivel, Mátéval és Danival voltam egy csapatba. Na, velük például rohadt jó játszani! Márcsak ellenfél kéne.. :’D ~ Haza Bálinttal és Adával jöttem. El kellett kísérnünk Bálintot fogorvoshoz, szóval addig átjött hozzám. Aztán lementünk Tökölre, vártunk a dokira, na meg Bálintra, vettünk csokit ééés jöttünk is haza. Igazából, rohadt jól éreztem magam Vele, és igen, ez hiányzik igazán. Hogy milyen jól el tudtunk lenni. És bebizonyosodott, hogy még ez még mindig tart, csak alkalom nincs nagyon rá.. Szóval nincs elveszve semmi, mármint a barátságunkra értve. Csak suliba annyira más a helyzet.. Valahogy, amikor többen vagyunk, nem törődik velem..

Mindegy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése