2012. február 6., hétfő

Step up ~the movies

A hétvégén Step up maratont tartottam. Pénteken este, azt hiszem, a HBO-n ment a 3D, így úgy gondoltam megnézem az első kettőt, mert nagyon rég láttam már őket. Meg így egybe, egymás után még nem láttam őket.

Vélemény: I LOVE THEM!

Tényleg. Nagyon jól meg van csinálva mind három rész. Egyik kedvenc részem, az esős jelenet a 2 végén. Überkirály :3

Zenék: ötös!

Koreográfiák: csillagos ötös! ^^


Fenomenális film.




és hogy legyen egy kis összefoglaló jellege is a blognak..

A héten elkezdődött a JÉGKORSZAK. Szerda óta farkasordító hideg van. Szombaton a hó is elkezdett szakadni. Ennek örömére ki is mentünk Kittivel és Tibivel. Tibi kegyetlenül megfürdetett :| Tegnap direkt nem mentem sehova, hogy kipihenjem magam.:D Ma pedig, valahogy ÉREZTEM, hogy fürödni fogok MEGINT. Jól éreztem. Kedves osztálytársaim csúnyán megfürdettek hazafele.. T___T

DE EZT MÉG VISSZAKAPJÁK!! @.@

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése