2010. július 10., szombat

blog 76.

üdv.
rég nem írtam. pontosabban kedd óta. ahhoz képest lassan megy az idő.. a héten minden napom úgy telt, hogy felkeltem 10-11 magasságában.. aztááán lementem tv-zni.. aztán fél1 fele felmentem.. onnantól gép. xD és kb ennyi volt egy nap.. elég uncsi.XD hüm hát.. szerdán úgyvolt, hogy szandyval moziba megyünk.. megbeszéltük, meg minden, aztán kitalálta, hogy nincs kedve jönni. ok. csütörrtökön kimentem adával sétálni, mert szerdán végre hazajött.*.* aztán pénteken japán nap volt.. voltak páran, akik megígérték, hogy jönnek. aztán.. végül senki nem jött.. már túlestem rajta, de volt pár pillanat, amikor úgyéreztem, hogy mindenki utál. elég szar érzés volt..^^ ma is úgyvolt, hogy billiárdozni megyünk.. az sem jött össze.. szóval, már semmit nem mondok tutira.. ^^ jómondjuk biliárdozni már alapból nincskedvem.xD de elvileg ma adánál sátorozunk.. azért remélem ez összejön. O_O aztán visszatekintve.. kedden beszéltem Ővele. ^^ először, nem mertem írni neki.. aztán valahogy csak sikerült megnyomni az "enter"-t. nem bánom. tényleg jó újra.. aztán eltünt 2 napra. a frászt hozta rám. T-T aztán tegnap sikerült elérni.. :D azthiszemszeretem.:( hátő.. szóval. ha visszaolvasok a bejegyzéseimben... egy csomót változtatnék.. teljesen másképp látom a világot, mint akkor..
ééés most egy kis nyári visszatekintés.: ^^.

összesen csak az utóbbi 2 nyárra emlékszem.. xD

  • szóval. a tavaly előtti (2008.-as) nyár.. hüm. a családdal Horvátországban voltunk.. emlékszem rá, hogy jó volt, csak iszonyat meleg volt.. ja és fürdeni is alig tudtunk, mert a tenger annyira sós volt... xD ésés majdnem megfulladtam a vízbe. xD az valahogy úgy volt, hogy véletlenül a víz alatt akartam levegőt venni.. o_o XD és ha horvátba mentek, akkor készüljetek fel, hogy sok a nudista.. XD mert tényleg az.. oO na mindegy.. voltam még Győrben is, NyaCon-on.. az volt életem 2. Con-ja.. annyira jó volt. :D éshát .. másra nem emlékszem.. xD
  • 2009.-ben nagyon jó nyaram volt..^^ az volt az eddigi legjobb. : D Lengyelországban voltunk a röpisekkel 12 napig.. szerencsére nem volt sok ismeretlen ember, mert Adri, és Szandy ott volt . *.* nagyon jól éreztük magunkat, és még mindig mindenre emlékszem.. mintha tegnap történt volna. a kirándulásra a hegyen, az oázisra, a szalmonellás tóra, a múzeumokra, a sóbarlangra, és még a "sikítós estére" is.. :D és Editkére, ééés a helyes teniszes srácomra is.. ;$ jó élményekkel gazdagodtunk. ^^ ~ aztán telt az idő .. minden nap gépeztem.. aztán jött az augusztus.. gyönyörű hónap volt.^^ akkor találkoztam először Andival, 20.-án a virágkarneválon, amiről ugye lemaradtunk, de nembaj.. xD AnimeCon-on is voltam.. azis tökjó volt.. de nem ezekért volt olyan szép. akkor lettem szerelmes.. augusztus-szeptember. életem legszebb 2 hónapja volt. ^^ aztán törént valami.. de ebbe már nem megyek bele... :D
hüm.. hát remélem ez a nyár is ilyen jó lesz.. ^^ mert még van idő. : D
~chu~


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése