2010. július 24., szombat

blog 78.

nahali.
így majdnem 11-kor nekiállok blogolni. ezaz. :O nem írtam már több mint 1 hete.. múlt szerda óta mitörtént.. hú már nem is emlékszem. oO csütörtökön unokatesóm átjött. kimentem elé gyártelepre, aztán hazajöttünk blablabla... másnap elmentünk Camponába. moziztunk meg hülyültünk. ~Eclipse és Shrek4~ szombaton hazament.. énmeg majdnem lementem Balaton-ra a családdal, csak nem volt kedvem.. vasárnap megvettem Lunián az új karimat xD ~Krieg~ ... hétfőn nem volt jó a Lunia. T-T majdnem beledöglöttem. xD de megnézem 2filmet ~Fanboys, hülye Star Wars-os film.. és Villámtolvaj, görög Istenes film. tökjó.*.*~ .. kedd.. hüm. nememlékszem..xD de biztos csak gépeztem. xD szerdán lementünk a Balatonra. csütörtök este hazajöttünk. péntek, tegnap.. gépeztem. ma, Ikertalálkozon voltam, ami nem volt túlzottan jó.. kb ennyi. ez elég sűrű hét volt. de szerintem egy ideig ennyi volt a sok kimozdulás. remélem azért még megyünk a Virágkarneválra augusztus-ba. :D
~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése