2010. július 30., péntek

blog 79.

hali.
nézegetem az előző bejegyzést.. de nem jut eszembe, hogy mi törént vasárnap.. hüm.. T-T vasárnap.. á már emlékszem.. akkor volt a sírós estém. ;O amit Szándi mondott.. nem akartam elhinni. később kiderült, hogy igaz volt.. valamennyire. nemtudom. másnap.. hétfő. megbeszéltük.. sikerült nagyjából letisztázni az egészet.. de nekem még mindig egy mondat fáj... "mert nemvoltál.. a szandi meg nekem ittvolt" . és nemértem.. mert énis fennt voltam minden nap msn-en.. talán nem annyit még régen.. de fennt voltam. szóval.. áh hagyjuk. -_-" őő. kedd. Ada itt aludt. elmentünk boltba.. aztán átjöttünk. gépeztünk meg minden.. elvoltunk. este amikor "elmentünk aludni" még dumáltunk egy jó ideig.. mindenféléről. a legtöbbet csak én panaszkodtam.. és már néha kezdem sajnálni szegény Adát, hogy mindig az ő nyakába zúdítom minden bajom.. ^^" Bocsi.(Ł) hüm. szerdán felkeltünk.. aztán gépeztünk.. jameg megnéztük a H2O-t *w* .. aztán hazament.. aztán beültünk gépezni..-változatosság kedvéért..xD - ééés megcsináltam az új karimat Lunián. *.* -Sieg, ala sugarBoy. *o* ~ csütörtök pedig tegnap volt. milyen jó megállapítás. *-* gépeztem! milyen hasznosan töltöm el a nyarat.. és már holnapután augusztus van.. jéé. oO' jaj ne. o_o fura lesz szeptembertől megint suliba járni. T-T nade mindegy.. megyek. mert ma még sok dolgom van. xD -nem. ma nem csak gépezek! elvileg lemegyek a dunapartra! xD -elvileg. :D
~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése