2010. július 14., szerda

blog 77.

Halihó.
Szombaton úgy volt, hogy biliárdozni megyünk, de nem igazán jött össze.. xD inkább Adával elmentünk sétálgatni..:D boltba mentünk, aztán a sportpályára. - mert hangos zenét, dumát hallottunk onnan. - aztán negyed 9-kor elindultunk Adáékhoz, mert náluk aludtam.. :D fél 9kor nekiálltunk medencézni.. xD 10körül befejeztük, megkajáltunk, meg minden.. fél11kor bementünk a sátorba -mert sátoroztunk a kertbe.xD- és gépeztünk. :O élő zene volt egész éjszaka.. xD 2körül sikerült elaludnunk kb.. :D másnap ő vasárnap volt. o_o felkeltünk, hazamentem.. aztán kicsit gépeztem. .xD aztáán mentünk unokanővéremékhez névnapot köszönteni.*.* onnan apával mentünk rögtön a telekre. segitettem neki fát pakolni, és este sütöttünk kint. mármint szendvicset.XD -éntaláltamki.x$ - de finom volt!! ;$ aztán megnéztük az Exférj újratöltve-t és mentünk aludni.. :D másnap hétfőn elmentünk az úgyvédhez, elintézni valamit, aztán hazamentünk, apa elvolt, én pedig megnéztem 2 filmet. először a "Randiztam egy sztárral" -mert nagyon jó film és szerelmesvagyokbelé.*-*- , másodjára pedig a "Requiem for a dream"-t. az egy drogos film. elég érdekes film. durva, hogy az emberek mikre képesek, hogy droghoz juthassanak.. ;O ~aztán 5körül sikeresen elindultunk haza. mekiztünk is. *.* -ezt muszáj volt leírni.x$ - negyed 8-re hazaértünk. T-T ez még hétfő? oO jé. x$ naigen.. szóval gépeztem meg minden.. sálálá. kedd. az tegnap volt. hüm. gépeztem.. meg kimentünk Adával sétálni.. ;O és akkor volt a vicces "fás" csávó. *lányok, nem akartok fát venni?* -dee zsebbe.. x$ ~ maa pedig szinte semmit nem csináltam.. xD gépgéppisiinnigépgép.. XD meg voltam fürdeni.. x'D és ennyi. :D
~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése