2010. július 2., péntek

blog 74.

" I can be you hero, baby .
I can kiss away the pain .
I will stand by you forever .
You can take my breath away. "

Olyan gyönyörű ez a szám. ma láttam először a klipjét... Istenem. majdnem elbőgtem magam.. annyira széép.. T-T a klip és a szöveg, két különböző történet.. de akkor is illenek egymáshoz.. egyszerűen, csodálatos.
szerelmes lettem ebbe a számba, főleg a szövegébe. nameg Enrique-be. *q*

Na igen.. szóval. ennyi volt a szép rész. most jöhet a sok-sok duma. :D szerdán lementünk a telekre. most az egyszer, nekem is volt kedvem lemenni, mert azt hittem, hogy "de jót fogok napozni". a napozás nem nagyon sikeredett... T_T így még mindig hullafehér vagyok. xD naigen. aztán .. volt egy csomó szúnyog. bár, hál'istennek, *lekopogja* nem sok csípett meg.. :D aztán néztünk egy marhajó filmet, "Pom-pom srácok" cimmel.. nagyon vicces volt. XD aztán csütörtök.. felkeltem, mert nem nagyon hagytak tovább aludni.. elvoltam úgy nagyából.. aztán elmentünk fagyizni. ott volt egy csomó ilyen 20 év körüli srác, de szerencsémre, egyik sem volt helyes.. T_T aztán az egyik odajött. hű, ijesztő volt.. xD volt pár perverz beszólása, és én meg röhögtem a képébe.XD aztán odajött anya. o_o és elküldte a sunyiba. kb. XD hát az mekkora volt. x'DDD de nagyon aranyos volt. látszott rajta, hogy aggódott értem, pedig ura voltam a helyzetnek.*.* -azthiszem.. ;$ - aztán hazamentünk, őőő és sütöttünk kint. mármint, anya, meg az öcsém. XD én bent néztem az "Even, a minden6ó"-t. az is egy nemnormális film. XD aztán kajáltunk, meg Alkonyatot néztünk.. ééééés újabban rákattantam a H2O-ra. annyira szeretem azt a sorozatot. x$ tudom, hogy a 6évesek is ezt nézik, de attól még szeretem. T_T és Will annyira helyes benne, *o*. naigen.. ~ sálálá elaludtunk, felkeltünk, aztán elindultunk haza. :D . itthon anya/apa elment dolgozni.. én Luniáztam.. aztán felállítottuk a medencét.. hátaz vicces volt. XD engedtünk bele valamennyi vizet, és belementem -olyan bokáig érő víz volt.. - és a kutya - aki egyébként fél a víztől..- belement. belegázolt. tényleg. XD átment rajta, aztán ott rohangált. szerintem nagyon tetszett neki.. x'D aztán nagynehezen sikerült belőle kirángatni.. :D aztáán bejöttem, lefürödtem.. aztán öcsémmel nekiálltunk "sütni".. vagy inkább kotyvasztani.. xD hű. ilyen csokis, trutyis, műzlis, akármi lett.. xD a tv-ben láttam!!!!! XD tényleg. oO és nagyon fincsi lett. :D húú. lehet, hogy főzni fogok, ha unatkozom.. x$ az olyan jó elfoglaltság.. T_T hát. jobb mint a tv. XD hamár úgysem, fogom kibírni Ada nélkül. nincs kit kirángatni.. mindenki táborban van.. T_T Szandy is. Ada is. kapjátok be. x$
najó megyek játszom egyet. *-*
~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése