2010. június 30., szerda

blog 73.

hali.
hétfő óta megint csak nem történt semmi. olyan unalmas ez a nyár. T-T végre jó idő van, de még így se megyek sehova. miért?! nemtudom.. ._. ma végre egy kis kikapcsolódásra megyek mondjuk.. lemegyünk családdal a telekre. pénteken jövünk haza.. maradhatnánk többet is.. XD nemakarok itthon ülni és tv-zni. a DVD-zéstől meg már egyenesen rosszul vagyok. x$ naigen.. tegnap, kedden, amikor a fürdőszobában ültem, kaptam egy SMS-t Adától. úgylátszik nagyon hiányolt. *-* egyébként pont előtte gondoltam rá.. : D feljöttem msn-re, megbeszéltük, hogy kimegyünk sétálni. végül csak ő jött át, séta nem volt. de röpiztünk egy jót. *.* aztán megcsinálta nekem a Luniát. *_________* köszönöm.(LL)
ma őő. felkeltem, és elmentem fürdeni, hajatmosni, etc. és végre készvagyok. kb. másfél órát voltam bennt a fürdőben. XD igen. és most ittvagyok. és kajás vagyok. szerintem megkajálok, aztán küldök Adának egy SMS-t, hogy "hopp, ki az ágyból, a szörnyek nem várnak meg." *.*
~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése