2010. június 9., szerda

blog 63.

sálálá helló.;D
jajIstenem..tök fáradt vagyok. x$ ésés meeeeleeeeeeg van. nagyon. o_o nemmintha olyan nagygond lenni, mert inkább legyen meleg mint hideg... hátdemindegy..x$ szóval. ma a suliba első óra tesi.. leültünk dumálni a lányokkal, aztán csatlakoztak a fiúk is.. meg ilyen zöldalma izével dobálóztunk. XD -méggyerekek..^^- naigen.. sálálá, akkormég tökjó kedvem volt, aztán második órában még úgy elvoltam, de 3. órában ballagási próba volt. és akkorra elég "szar" kedvem lett.. háthát akkor még hozzám sem szólt, és tök szarul éreztem magam.. mintha valamit elcsesztem volna. aztán angolon odajött -Adának köszönhetően.(L)- és megkérdezte mibajom. elmeséltem neki, bocsánatot kért, aztán elkezdtünk Fekete-Péter-ezni.. x$ kis idő múlva, Evi is csatlakozott.. ^^ -ja és nem rossz program így elsőre, ugye Pisti? : DDDD - aztán szépen elvertem őket.*.* ésés Evi vesztett. háhá.XD ez után jobb kedvem lett.. ^^ utána irodalmon nem jött be a tanár az első 20 percre, mi meg addig elvoltunk.. el hát.. ;D júúj... ;$ aztán érdekes helyzetben voltam.. az úgy volt... hogy.. x$ szóval, végülis "azegészosztályelőtt,csaksenkinemnézettodaszerintem" megölelt.. és áááh. ;$ jó volt meg minden, de azt a fejet, amit a Tibi vágott, nem fogom elfelejteni.. x$ tök féltékeny volt. énmeg kiröhögtem.XD aztán odajött, énmeg egy KICSIT lefröcsköltem.. ;$ dede őmeg majdnem rámöntötte az egész vizet. <<. de megbosszultam. hülyeköcsög. oO aztán délután átjöttünk hozzánk, aztán Szandyhoz, leraktuk a cuccot meg minden.. aztán mentünk Artúrhoz DVD-zni.. négyen voltunk..; Artúr, Szandy, Zoli, ésés én. x$ Kaptárt néztünk.. ami elég egy gusztustalan -vagyhogyismondjam..- film. áh. x$ ésés ijesztő.. x$ a második résznél odabujtam hozzá, és úgy sokkal jobb volt filmet nézni.. ^^ ~ hüm. aztán meg fáradtak voltunk és befeküdtünk az ágyba.. :D -nincs mit félreérteni. O_O - őő. aztán átkarolt, ésés tök cuki volt. *.*" ;$ júj, hogy én mennyit tudok róla beszélni.. x$ namindegy megyek.. na ~chu~ ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése