2010. június 19., szombat

blog 68.

üdv.
megint csak nemírtam 3 napja. kb. :O hátigazából. nemis volt mit. elkezdődött a nyári szünet. és halál unalmas. na meg ez a szar időjárás. esik, félóramúlva: süt a nap. 3órát.. aztán megint esik.. T-T naigen. szóval. csütörtökön lementünk a balcsira. halál unalmas volt. lementünk, fagyiztunk, sétáltunk, hintáztam, és jöttünk is hazafele. ;O mindegy. tegnap, pénteken, dvd-ztem, meg kihívtam Renit. kihívtuk vele Lizát, és kimentünk a dísztérre hülyülni. aztán a sulihoz, és "fürödtünk" az ÚJ balatonban.XD -naigen.. volt egy bazi nagy pocsoja, és elneveztük az új balatonnak. *.*(Y) aztááán ma .. szombat van. oO mintha szerda lenne. oO sálálá. szóval. ma unatkoztam.XD aztán kihívtam Adát. késett a héve. énmeg addig mentem két kört a suli körül. XD aztán végre összefutottunk. átmentünk hozzá, megkajált.. kimentünk kihívni a Dávidot, de az a seggfej nem jött ki. majd hétfőn megverem. *o* aztán kihívtuk Zolit. fociztunk, megmeg röpiztünk a focilabdával. aztán átjöttünk dvd-zni. XD -túlsokat dvd-zek.. T-T - szóval. megnéztük a ... "A köd" című horrort. ÚrIsten. jesszusom. O_O soha többé.. nemnézemmeg. semmi pénzért. nemis azért mert olyannagyon félelmetes.. hanem.. a vége. JESSZUS. o_o hogy lehet egy horrorfilmen sírni?!. . -hátígy. <<>
~cupp~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése