2010. június 6., vasárnap

blog 60.

Újraitt. jajdik milyen fáradt vagyok. rávettem magam hogy most még este 11-kor firkantsak ide valamit. szóval.:
pénteken ha jól emlékszem, suliban voltam.xDD aztán délután DVD-ztünk Adánál.*.* ő valami zombis filmet néztünk, meg a SuperHero-t. ;$ ja amugy.: Én, Ada, Szandy, Pisti, Artúr, és a végefele a Reni. őő ittunk aszem vodkát(?) oO aztánaztán kimentünk a sulihoz egy kicsit, megmeg utána elkisértük a Szandyékat a buszmegállóhoz.;O hú hogy ezek, hogy lefárasztottak. o_o
szombaton kimentünk a városnapokra.. őhát az úgy volt, hogy olyan 11 fele keltem fel, aztán rájöttem, hogy bazdmeg nekem 1kor indulnom kell Adához.. sálálá telt az idő, közben kiderült, hogy Ada még nincs kész, így elindultunk olyan 13:50körül a pályára, de az utcába már a Pistivel, meg a Ferivel is összefutottunk.xD aztááán elmentünk a pályára, összefutottunk mindenkivel, ésés felültettek a StarDancer-re.. júj de féltem basszus.x$ az elején.. aztán tetszett.*.* hüm. mitcsináltunk még?x$ ja igen később még felültem 3x.. kissé megtetszett.x$ ;$ őő. hú basszus. kinnt voltunk este őő *gondolkozik.* 10ig, talán ?! most ezt megnem tudom mondani.. nembaj. a lényeg, hogy jóvolt.x$
aztáán ma.. hú.. ma voltunk Balatonon. *.* őő.. ja igen. mamám szanatóriumban van, és hozzá mentünk látogatóba.. megmeg etettük a kacsákat.*__* meg megfürdettük a lábunkat is a balcsi vizében.. ^^ jóvolt. ^^ aztán elmentünk kajálni, fagyizni.. hintáztunk..;$ hüm. aztán mentünk a Camponába, megvettük a ballagási szoknyát, meg egy cipőt is..*.* őő aztán beültünk mozizni.. megnéztük Miley Cyrus új filmjét, Az utolsó dal-t annyira jó film volt.. csak nagyon siratós.. szóval, hogy találkozik egy pasival, összejönnek, összevesznek.. stb. T-T és sikerült bekönnyeznem rajta. ^^' aztán jöttünk haza, bementünk még a városnapokra, őő összefutottunk Adáékkal, aztán megnéztük a tüzijátékot.. nagyon szép volt. ×| rossz volt úgy "egyedül" nézni.. ×| szóval geciszépvolt. T-T és most itt ülök hullafáradtan. T-T' és annyira fáj a szememis. meg a kezem. jaigen.. eltalált valami tüzijáték darab.. ilyen szerencsém is csak nekem van.. xD ;$ -nemröhög.T-T
namost megyek. o_o
~chu,oyasumi~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése