2010. június 12., szombat

blog 65.

Üdv.
szóval. kezdhetem előlről, mert ez a szar kikapcsolt. utálom ezt a gépet. mióta újra lett rakva, szarabb mint volt.. ._." öö.. utoljára csütörtökön írtam.. most meg vasárnap fél9 van. ő,hát, akkor kezdjük.
pénteken .. a suliba 3 óránk volt. 2. szünetben tanárbúcsúztató volt. azután végigölelgettünk mindenkit, Szandyval. aztán hazajöttem, leültem TV-zni.. ~ elmentem fürdeni, megcsináltuk a hajam, időközben unokanővéremék is megjöttek, aztán már indultunk is a ballagásra. a ballagás.. hüm. olyan érdekes volt. elvileg végig kellett volna bőgni az egészet.. valahogy csak a végén könnyeztem be. ja, meg még a legelején, amikor megszólalt az "utolsó csengő". aztán sikerült magamat rajta túltenni. utána műsor volt a nagytornateremben. meleg volt. és sokan voltunk. ;O aztán hazajöttünk, megkajáltunk, meg dumáltunk.. szóval megtartottuk a "ballagás utáni bulit". olyan 11 fele elkeveredtem aluni.
szombaton 10-kor keltem. kajáltam, tv-ztem, szóval úgy elvoltam.. aztán délután elmentünk TESCO-ba. vettem egy papucsot a Dechmann-ba. ~ megfürödtem, elkészültem, és mentünk a Bankettra. a másik sarkon találkoztam Evivel, és úgy mentünk. az eleje tök jól indult. elvoltunk, aztán kajáltunk, mármint csak a többiek mert én szarul éreztem magam. aztán kimentünk dumálni, meg hülyültünk.. Zolival is egyre jobban elvagyunk.. ^^ -talán ez volt a legjobb az egészbe. - aztán kitaláltuk, hogy menjünk el billiárdozni. anya rábólintott amolyan "oké még meggondolom" szerűen. elmentünk Adához, -amíg Ada benn volt, majdnem taknyoltam egyet.xD- kikértük, visszamentünk erre anya kitalálta, hogy "nem, nem mehetsz" hát köszi. annyira imádom ilyenkor.. de az is KISSÉ fura volt, hogy csak engem, meg Szandyt nem engedtek sehova, és hát jééééé csak a mi szüleink voltak ott. jé, milyen VÉLETLEN egybeesés.. hátravonultam megsértődni, a többiek tök jó fejek voltak, jöttek utánam vígasztalni.. ^^ Ő is odajött, és átkarolt. az esett akkor tényleg a legjobban.. aztán a többiek elmentek Adrihoz, kevesen maradtunk. kicsit táncoltunk, elvoltunk.. aztán az a csapat, aki Adrinál volt, visszajött, felszedték a többieket, és végül mindenki elment. najó.. nem mindenki.. Szandyt az anyja hazarángatta, s így maradtunk ketten Zolival. aztán anya odajött pampogni "10 perc múlva otthon vagy, vagy baj lesz." címszóval. hát köszi. már azon gondolkodtam, hogy haza sem megyek. aztán mit tud csinálni? eljön a sulihoz egy fél óra múlva. de én már simán Tökölön lehettem volna. vagy 'miklóson. simán megtehettem volna. és akkor mit csinált volna? telefon sem volt nálam, hogy valahogy el tudjon érni. de én nem vagyok olyan sajnos.. -de már sajnálom. - aztán Zoli hazakísért. olyan aranyos volt. és olyan szar érzés tudni, hogy Ő csak miattam nem ment a többiekkel. basszus. hazaértem, olyan 11fele felhívtam Evit, hogy milyen a buli.. mondta, hogy tökjól elvannak, ennek örültem. aztán Szandyt is felhívtam, hogy vele mivan.. megfogadtuk, hogy elköltözünk itthonról. és tényleg az lenne a legjobb. beköltözök uncsitesómékhoz, vagy mittomén. de áh. olyan mintha 5.-es lennék. kb. anya teljesen úgy kezel. ma is, a tegnapi miatt, nem mehetek sehova. most komolyan. ilyennel még az öcsémet sem bünteti. különben sincs itthon. simán elmehetnék. de nem vagyok olyan. most olyan jó lenne valakit átölelni. vagy legalább valakivel beszélni. de szerintem még mindenki alszik. végülis csak 10 óra. ők megtehetik. mindegy. inkább megyek.
~pá.~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése