2010. június 7., hétfő

blog 61.

na hali. ^^
tegnap azt nemis említettem, hogy vega lettem. ;O mármint igazából csak Szandyval versengünk, azon, hogy ki bírja tovább "húsevés" nélkül.. x$ sokész. ;D őő aztán ma voltam suliba ésés első óra töri volt. anyáám de uncsik a töriórák. T-T aztán jött még egy unalmas rajz, és egy helyettesítős magyar óra is. aztán matekon fizikát írtam. mivel kétesre álltam, röpdogát kellet írnom. hát el is dölt. persze, hogy a szarabbik jegyet kaptam meg. pedig olyan jól álltam. TT' jól kivoltam bukva a tanárra, aztán odajött a tibi, elkezdett valamit magyarázni, énmeg ordibáltam vele, hogy hagyjon békén. x$ szegény. sajnálom.XD őő aztán tesióravolt. nemvolt kedvem átöltözni, mivel úgyis játszunk, így csak a felsőm vettem át. a végén nem is játszottunk, hanem én személyszerint kiültem a strandröpipálya közepére, egy gumiba. aztán csatlakozott hozzám, a Feri, meg a Pisti. tökjót beszélgettem velük. Pisti megjegyezte, hogy a Zoli milyen egy "faszfej" és utána volt egy olyan beszólása, amit tuti, hogy nemfogok elfelejteni.. mármint jó értelemben.. ^^ rákérdeztem, hogy miért "faszfej", és erre azt válaszolta, hogy "Mert aki kihagy egy ilyen jócsajt, mint te, az csak hülye lehet..." -és erre Feri is ráhelyeselt. a "jócsaj" dolgot inkább hanyagolnám, mert tudom, nemigaz, de annyira jólesett, hogy ezt mondták.. aztáán a fiúknak infójuk volt, és bementünk Szandyval. x$ jót hülyültünk..^^
aztán most délután kimentünk Adával sétálni..kimentünk a sulihoz, ésés dumáltunk. sóóóókat. *.* ésés most megyek szerintem. oO éhendöglök. ;O
~chu~^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése