2010. június 16., szerda

blog 67.

Hali.
tegnap őő kedd volt. ;O kedd.. hm. utolsó nap volt az osztállyal. de jóó volt. nagyon. ^^ bowlingozni voltunk. fél osztállyal találkoztunk a hévmegállóba. aztán mentünk Józsefattila- telepre. ott jöttek a többiek, aztán elindultunk . kétfelé szakadtunk; 5-en elmentek oázisba. mi pedig 12-en, góztunk bowlingozni. XD 10-től délig voltunk ott. nagyon rövid idő volt, de akkoris nagyon jó. 4-en voltunk egy csapatba, ésés úgy versengtünk. ésés NYERTEM. *-* -halkan jegyzem meg, hogy 4-et játszottunk, és abból 3x utolsó voltam. XD .. *röhögés abbahagy.* - na igen aztán hazafele locsolkodtunk. xD megmeg kitaláltuk, hogy Adrinál sátorozunk, és elmegyünk bulizni. nos. hazaértünk, családdal elmentünk felköszönteni unokanőverem, aztán hazaértem, és már mentem is a sulihoz. ott találkoztam Adrival, Szandyval. hamarosan Ada, Reni, Artúr is megérkeztek. beugrottunk Zoliért, majd mentünk Adrihoz. volt medencézés, zabálás, meg filmezés. "Jonas"-t néztünk.XD -hátna. azment. ésés az jó. *.* - aztán felosztottuk, hogy ki, kivel, hol alszik. én spec. Zolival aludtam az egyik 2személyes sátorban. Szandy, Artúrral a másikban. meg Reni, Ada, Adri, és Gergő, a 4személyesbe. -énakartam a Gergővel aludniii. T-T szemetek.XD - elmentünk egy kicsit sétálgatni, dumáltunk, majd lefeküdtünk aludni. jó sokat aludtam. 6-7 órát. meghalok. T_T
és még mindig tök fáradt vagyok. x$
reggel felkeltünk, szakad az eső. basszus. XD a sátor kissé beázott.. szóval inkább bementünk a házba.. XD mesétnéztünk, zabáltunk, aztán bekapcsoltuk a Képletet. nagyonjófilm. imádom. *-* aztán összecuccoltuk a sátrakat, és felhívtam anyát, hogy jöjjön értem. XD -tudod ki fog esőbe hazasétálni a szomszéd utcából.. x$ . énnem.;O - és mamég megyek kozmetikushoz. holnap meg állitolag a Balatonra. hurrá. ilyen "jó" időben. ;O nyamindegy. XD
~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése