2010. június 2., szerda

blog 58.

Hali.
feltünt, hogy nem írtam az elmúlt őő.. 6 napban. akartam vasárnap írni, de valahogy nem jutottam el odáig. szóval lesz mit írnom. áá nincskedvem. *hatásszünet.* najó.. T-T
tehát.. pénteken foggalmam nincs, mi történt.. szombaton volt az a díjátadó izé a Tisztibe, ott voltam, aztán elmentünk Szandyval TESCO-ba őő aztán meg átmentünk hozzá. vasárnap átmentünk uncsitesómékhoz, hogy befessék a hajam, aztán mentünk TESCO-ba bevásárolni. őő aztán hazajöttem, és bepakoltam. a hétvégén alig voltam gépnél. rendesen utoljára pénteken voltam..
hétfőn mentünk táborba ugye,a Velencei-tóra. hát olyan 10körül odaértünk..megérkeztünk, befoglaltuk a szobákat, aztán elmehettünk sétálni. aztán kimentünk páran focizni; Niki, Vivi, Zoli, Ada, Viki, megén. fociztunk egy ideig, aztán félcsapat megunta, ők elmentek.. hárman maradtunk Adával, meg Zolival. aztán Ada szépen otthagyott minket. az elején olyan fura volt, hogy csak ketten vagyunk, de aztán tökjól elvoltunk... ^^ -ez volt az egyik jóélmény a táborban, a néhány közül.- aztáááán meguntuk és elindultunk befelé, mármint én, mert ő, az akkor érkező Laciékkal még maradt. ja és szépen ki is lyukasztották a focilabdát.xD -grt. szóval.. azután elmentünk az OFővel, Ilivel, Nikivel, Vivivel és Adával sétálni. amit nem kellett volna tennem. pedig nem is akartam menni. de végül elmentem. a lányok bementek csocsózni, én meg elindultam visszafele. hazaértem és.... áh, ebbe inkább nem megyek bele. a lényeg az, hogy a végén idegileg teljesen kivoltam. annyira rossz volt látni őket. és főleg, hogy a Feri is teljesen ki volt borulva.. nagyonszar. még hacsak visszagondolok rá, akkoris... jó ezt hagyjuk... amikor megnyugodtunk, akkor elmentünk biliádozni, meg ping-pong-ozni is voltunkmeg minden...
meeeg voltunk a fiúknál vizipipázni, megúgy elvoltunk. ^^aztán valamikor 1körül sikerült elaludnunk..
tegnap, vagyis kedden, jól indult a napom, hát délelőtt elvoltunk bent a szobába, mert a szar időjárás keresztbe tett nekünk.. aztán ebéd után elmentünk a Welness fürdőbe, ott voltunk egy csomó ideig, nagyon jóvolt. -ez volt a másik jódolog ami történt.. - volt egy nagy medence, amibe a legtöbbet voltunk, volt egy gyógymedence, amibe bementünk egy párszor, meg volt egy kinti medence is. amikor a kintibe voltunk, majd megfagytunk... elvoltunk... megmeg voltunk egy csomószor szaunázni, mert az méregtelenít.*.* hát amit akkor kiméregtelenített belőlem, azt visszaszereztem estére, az tuti. bár ahhoz képest, hogy tegnap este, egy szál semmibe szinte, rohangáltam kint, semmi bajom. szóval amikor hazaértünk, megkajáltunk aztán elmentünk pihenni. voltunk megint a játékterembe ugye, aztán átvettük a pizsit, és átmentünk Adával a fiúk -Dani, Feri, Zoli, Pisti. - szobájába. ittunk egy csomó energiaitalt, meg még sorolhatnám, hogy miket... aztán elfogytak, és lementünk, megintcsak egyszál semmibe, boltba, Adával, Zolival, meg Pistivel. jövünk vissza, aztán az OFönk megállított minket, hogy ellenőrizze, nem e vettünk piát. nemigazán vette észre, hogy a Hell energiaital alján ott áll nagybetűkkel, hogy VODKA, így elendegett. aztán felmentünk, elegem lett abból, hogy a Viki egyfolytában csak ribancoskodik, és elmentem meginni a két Hellt, a terasz egyik részére. aztán Ada is utánam jött, ő megitta a 3.-at.. akkor lett nagyon elegem az egészből. és az a sok izé, amit ittam, is csak tett a tűzre. de ahogy néztem, nem csak nekem volt elegem úgy az egész táborból.. fogtam magam, és kimentem a terasz egy messzebbik részére, s ott leültem, szerencsére az eső is elkezdett szakadni.. ^^ meguntam, megmár nagyon fáztam, elindultam befele, amikor láttam, hogy Ada sír. odamentem hozzá, megöleltem, s sikerült nekem is elbőgni magamat, amikor a Pisti meg a Zoli ott álltak mellettünk. -aki jobban ismer, az tudja rólam, hogy nem szoktam egyátalán mások előtt sírni..- nem akartam, hogy lássanak sírni, ezért gyorsan elmentem a másik irányba, de aztán Reniék utánam jöttek. kurvára fáztam, remegtem, és egyre jobban elkezdtem szédülni. olyan szarul még sosem voltam, és életemben nem sírtam annyit egyhuzamra..annyira fura volt. mondtam Reninek, hogy menjen oda Adához, mert neki most nagyobb szüksége van rá, de aztmondta, hogy ő már naggyából megnyugodott. aztán valahogy sikerült berángatniuk, pedig nem akartam bemenni. annyira rohamosan sírtam, hogy nemtudtam abbahagyni. szerintem volt vagy másfél óra, mire abbahagytam. befeküdtem az ágyba, Adát, meg Tibit ölelgettem. meg Szandyt, Lizát... annyira jólesett, amikor hallottam, hogy a fiúk aggódnak értem.. még a Pisti is nagyon jófej volt. meg a Tibi is.. de mégjobban esett volna ha megölelt volna "Ő". nem szeretném kiírni a nevét már. annyira megkedveltem a táborba, de bárcsak ő is tudná. bár, lehet, hogy kiröhögne, nemtudom... T_T aztán bejött pár fiú, persze ő is.. jól esett az is, amikor - azthiszem - Reni mondta, hogy Ő is aggódott értem.. de egy ölelés mégjobb lett volna. T-T' hú elfáradni, a sok visszaemlékezésbe, mindjárt elbőgöm magam. T-T fú. aztán elaludtam nagynehezen..
ma nem voltam reggelizni, mert nem akartam kimenni mindenki elé. nemtudom miért. fura volt, hogy a fél osztály látott sírni. összepakoltuk a szobákat, aztán elmentünk sétálni.. lementünk a partra, aztán a másikfelére is elnéztünk. visszajöttünk, edédeltünk, aztán a szokásos játéktermes izé... csocsóztam a fiúkkal, ésés sok gólt lőttem. *-* aztán aztláttam, hogy milyen furcsa volt ő. olyan volt, mintha szar kedve lett volna. bembult a semmibe. aztán jobb kedve lett. ^^ aztán elindultunk hazafelé. mi mentünk el másodjára, már nagyon haza akartam jönni. de nem csak én.. ;O ez egy eléggé elcseszett tábor volt. hát nagyon sajnálom, pedig azt hittem ez lesz a legjobb. de most megyek mert ma van a névnapom, és köszöntenek. ;O
~chu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése