2010. május 27., csütörtök

blog 57.

Üdv.
maaaa megint írtunk 2 tézét. T_T' kapásból első órán irodalmat. ja és kiderült, hogy hármas lett a nyelvtan tézém, pedig mindent tudtam faszomkivan. <<' tök mérgesvoltam.xD aztán tesin távolugrottunk. xD őőőő utána dökgyűlés volt, amire nekem meg Zolinak kellett elmennünk. az igazgató untatott minket, aztán matekóra. utána kémiatézé, tökjól megbeszéltem pistivel, meg rajzoltam a padra ilyen izét, nemtommit. o_o eredetileg muffinnak indult, aztán ilyen gombaszerű izé lett, emos hajjal. x'D majd rakok képet. x$ szóval.. öm. ofőn a tanár megint beakart írni, ugyemilyengonosz?;$ aztán volt egy unalmas fizika, amin matekoztunk. őőő ésésésés megkaptam a gépemet, mertmert tegnap vitték el ésés most újra lett telepítve, ésés minyá megyek oda. xD rákell pakolni a zenéket, meg a képeket. : DD elleszek aszem BK-ig. x'D
naés most megyek, mert sokdolgom van. :D
~kissu~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése